Van mij hier dan ook nog een vraagje, misschien heeft een van jullie (hopelijk meerdere) hier ook "last" van: Sinds een tijdje komt er witte afscheiding uit mijn tepels... heb op internet gezocht en het schijnt zo te zijn dat meiden die zwanger zijn (1e 3 maanden) hier last van hebben... Herkent iemand dit?
Ik heb het elke cyclus. Bij mij is het geen goed teken. Daarintegen als het wegblijft juist wel. Er worden volgens mij hormonen aangemaakt tijdens de zwangerschap die die klieren onderdrukt.
Ik had het vanaf 1,5 week voor mijn NOD ofzo, toen heb ik positief getest, had het nog nooit eerder gehad en is al weer heel wat weken verdwenen.
Ik heb het gehad toen ik aan de prikpil was. Kwam door bepaalde homonen. En bij de zwangerschap van mijn dochter ook, maar dat was later in de zwangerschap.
Ik heb het ook al een hele tijd....bij mij bleef de ongi ook steeds weg. Helaas niet zwanger bij mij is PCO geconstanteerd en het melkklier hormoon is bij mij duidelijk verhoogd. Het was bij mij eerst uit 1 tepel en nu uit beide. Hoop dat het voor jou een goed teken is
Dus het zegt nog niets Wat ik wel weet is dat ik er normaal gesproken geen last van heb, sinds ik zwangerschapssymptomen krijg heb ik dit ook, wordt nu wel wat minder moet ik zeggen.... Afwachten maar....
ik had het ook ineens in mijn vorige cyclus. schijnt normaal te zijn... je moet er niet teveel aanzitten want dat stimuleert de aanmaak van dat onderdrukkende hormoon... gaat vanzelf over liefs rensie