Ik wil weer eens wat boeken gaan kopen..... Wat vinden jullie, leuke en goede boeken of wat is een boek wat je nog graag wilt lezen? Het mag van alles zijn, leuk ontroerend, spannend etc... Ben erg benieuwd....
Ik vond de eclips heel goed. Kreeg hem van me schoonzusje las de achterkant en dacht niks voor mij. Maar ging op vakantie en ze had 3 delen dus scheelde veel geld om nieuwe boeken te kopen. Kreeg ze een week voor me vakantie dus dacht ga een stukje lezen als het niks is koop ik nieuwe. Nou dat heb ik dus geweten binnen 2 dagen het eerste deel uit. In 2 weken tijd alle 4 de delen gelezen per boek meer dan 600 blz
Dean koontz vind ik ook erg goed maar daar moet je van houden, zo zijn er wel meer goede maar kan zo snel niet op de namen komen het meeste lees ik (als ik al lees was in het verleden veel meer als nu) literaire thrillers
Tess gerittsen Karin Slaughter Patricia Cornwell Dit zijn mij favoriete schijfsters ze gaan allemaal over moord en doodslag een soort CSI achtig met een leuk verhaal eromheen Let wel op de boeken zijn in een bepaalde volgorde geschreven en het is leuk om ze wel op volgorde te lezen omdat er toch wel een Rode draad in het verhaal zit.
Karin Slaughter!! Zij is geniaal! En als je haar leuk vind schrijven, vind je Tess Gerritsen hoogswaarschijnlijk ook leuk! En heb net 4 (vampieren) pink pockets uit
Hier een dan brown fan!!! Alleen kom er maar niet aan toe om zijn laatste boek te lezen... Hoe zou dat nou komen
Dan Brown (Da Vinci Code enz) en Nicci French (het engelse schrijverskoppel) zijn mijn favoriet, als ik in wat meer meidenboek zin heb Jill Mansel en zo tussendoor ook Kluun ('Komt een vrouw bij de dokter' natuurlijk een geweldig boek).