op vakantie in safaripark Beekse Bergen

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Mijn man en ik hadden in september nog een weekje weg gepland. We wisten alleen niet waarheen. We wilden niet lang onderweg zijn en toch de luxe hebben van thuis. Ik had al zo zitten kijken op internet en ik ben toen het safaripark Beekse Bergen tegen gekomen. Ik heb al geboekt, maar ik zou graag willen weten of dit leuk is en of iemand hier al eens is geweest?

Ik weet dat ik dit beter eerst had kunnen vragen en dan pas boeken, maar ja zullen de hormonen nog wel zijn, haha :D

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Dat is toevallig wij gaan ook naar dit park :D wij gaan 7 september :D

Ik ben er al eens geweest en het park op zich is wel leuk .. Zwembad valt tegen maar je krijgt als het goed is een kaart waarmee je naar een tropische zwemparadijs in de buurt kan ...

Het safaripark is echt super en moet je echt doen, het is vooral leuk omdat je er met je eigen auto in kan gaan .. :D

Wie weet tot ziens ;)

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik ben er laatst een dagje geweest, dus weet niet hoe het is om daar te overnachten.
    maar wij vonden het park heel leuk!
    alleen de meeste dieren waren ver weg en weinig, maar mischien was dat gewoon toeval hoor dat ze net op het moment dat wij er waren er even niet waren of ver weg stonden ;)

pleegdochter (bijna 2 jaartjes oud) vond het allemaal héél intressant, en heeft nog even tussen de geitjes gelopen in het Afrikadorp :D

groetjes mounia

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Waarschijnlijk zul je op zoover meer reacties/ foto's kunnen bekijken..

www.zoover.nl

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ok Thanks! Wij gaan 14 september daar naartoe. Het park vind ik leuk, maar weet idd niet hoe het is om te overnachten. Het huisje ziet er mooi uit, ben uiteraard voor de luxe gegaan! Ik zal ook kijken op Zoover.nl. Dat ik daar zelf niet opgekomen ben :-S
    Nouja daar heb je het forum voor, toch?? Bedankt voor de reacties!

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    De broer van mijn man is er samen met zijn vrouw en kinderen geweest.
    Ze hebben daar een week overnacht, en het scheen erg leuk te zijn daar.
    Alleen ze hadden daar een tent gehuurd.
    Was netjes en verzorgd.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik had net de reacties gelezen op Zoover.nl. Sommige waren niet echt te spreken over de Jungalows die ze gehuurd hadden. Het was er blijkbaar oud en muffig. Nu maar hopen dat die mensen heel veel luxe zijn gewend en dat de lat erh hoog ligt en dat ik het reuze mee vind vallen. In ieder geval is het park zelf en het zwembad voor mij al prima. Ik denk dat Jasmijn het geweldig vindt.

Deel Deze Pagina