Na het zien van de site van katjepatatje denk ik ook dat het een Tara is. Mooi zeg! Vind het erg prettig de betekenis van het beeld te weten. Dan heb ik haar toch met een geruster hart in de kamer staan Wel vind ik veel dingen zoveel op elkaar lijken,dat het niet echt iets is waar je snel wijs uit komt!
Wat grappig van je zoontje Ja ik denk ook echt een Tara en de expert ook. Erg mooi. Ik heb zelf een grote lachende boeddha. Isabella (dochter) wilde altijd voor het slapen gaan Boeddah een kus geven. Nu als we ergens zijn waar een Boeddah is loopt ze er gelijk naartoe. Ooooh Boeddah zegt ze dan. Gevolgd door een kus. Ha ha.
een Tara dus! Ben er helemaal blij! Echt heel erg bedankt voor het uitzoeken allemaal!! En voor het doorsturen naar een expert! @bosi: grappig is dat he! Finn kruipt altijd op de poef ernaast en gaat dan uitgebreid zitten aaien! En dan wordt haar neus gepoetst en meestal legt ie even z' hoofd er tegen en zegt oooooohhhhh (doet ie ook als ie ons knuffelt) Typisch toch wel want hij heeft het niet van ons gezien, en mocht er eerst helemaal niet aankomen!