Ik wil graag minder caffeine drinken en zit te denken om een Puc of Senseo te kopen, zodat ik voor mezelf makkelijk een bakje caffeine vrije koffie kan zetten. Eigenlijk wil ik de Puc wel een kans geven. Wie heeft daar ervaring mee en kan me adviseren? Groetjes, Carlijn
Nog nooit van een Puc gehoord....Senseo is hier welbekend Succes met kiezen... Kan in de Puc ook gewoon de coffeepad? Anders zou ik het toch maar heroverwegen. Elmo
in de Puc kunnen gewonnen coffeepads... Ook heb je voor de puc, extra cups, die je ook erin kan doen voor wat extra's, zit melk in met een smaakje, voor bv cappucino of choco... Mijn pa is er erg tevreden over, soms wat lauwig qua warmte, maar dat is bij het eerste bakkie, je kan dan bv 2 keer alleen water voor thee door laten lopen, en dan je koffie, of gewoon 20 sec in magnetron
Ja, de Puc is nieuw (half jaartje ofzo) en daar kan je gewoon de pads in doen. Daarnaast kun je er cupjes in doen voor een extra smaakje, zoals cappucino, caramel, etc. De puc heeft als voordeel dat je heet water kunt tappen voor thee of soep. Volgens mij is het een samenwerking van C1000/AH. Maar ja, zo'n apparaat kost geloof ik 100 Euro, dus ik wil wel graag weten of het wat is
Volgens mij is de puc een grote flop. IK heb er in ieder geval nog niks positiefs over gehoord. Ik zou voor een senseo gaan. Daar kun je steeds meer mee. Thee, chocomel, cappucino...
Dat heb ik dus wel gehoord...dat de koffie vaak lauw is... Ik zou voor de niewste senseo gaan. En dan zo'n hippe met kleurtjes
Dan koop je een puC. Ben jij het tespannel van zw.forum. Is het niks, op marktplaats ben je hem vast zo kwijt.
De recensies zijn niet spectaculair....maar je hebt het ook nog geen half uurtje gegeven Ik denk dat je hem eigenlijk sowieso wilt hebben, namelijk :-D
http://www.kieskeurig.nl/review/4636635403DF94DBC12573760040D75B.htm wat reacties van mensen die zo`n ding hebben.
Mijn ouders hebben een PUC en met de verschillende smaakjes kun je een erg lekker bakkie zetten. Hij is niet super heet inderdaad, maar gelijk 'drinkklaar' zullen we maar zeggen. Groetjes Willes