ik zou gewoon lekker iets simpels doen, in de zandbak achter het huis, naar familie of vrienden zodat hij daar even met iets anders kan spelen. het bos in? naar het strand? waarom een kind zo entertainen met pretparken?
vanochtend hebben we met zn drieen de voortuin en de auto's netjes gemaakt en vanmiddag meisje in de zandbak en wij in de achtertuin opgeruimd enz. Kinderen hebben vaak niet veel nodig hoor.
Gewoon lekker in de tuin bezig gaan. Geef ze ook een bezem en een harkje en ze drentelen heerlijk om zich heen. Valerie is vanmiddag ruim 2 en half uur met oma in de tuin bezig geweest.
ik hoef niet naar pretparken hoor. Vind wandelen zalig, lekker naar et bos of strand. Maar na 8 keer achter elkaar wil ik ook wel eens wat anders.
Zwaar irritant als t zon mooie dag is en je bent even inspiratieloos. Fijn dat je toch iets leuks hebt kunnen vinden.
ga lekker met hem stoepkrijten... vinden ze altijd leuk... of bellenblazen buiten.... naar de stad toe lekker lunchen samen... of een kindervoorstelling in de bios.... lekker zwemmen...
Het kabouterbos in Dronten. Zo leuk en dan even een ijsje eten en spelen in de speeltuin bij het pannenkoekenhuis. Of even het strand opzoeken bij zeewolde of de ketelbrug (zwolse hoek). Emmertje en schepje mee... Naar Urk en een visje eten en uitwaaien op de kade, bootjes kijken. Vind je zoontje vast wel leuk. Tja en verder... gewoon de achtertuin in en een tent maken van stokken en oude kleden. Picknicken in het park/bos/achtertuin (samen even de keuken in en lekkere broodjes maken met veel te veel chocopasta en hagelslag en een fruitsalade)