Wie weet...

Discussion in 'Zwangerschap' started by zomaar, Oct 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Wat ik vannacht nu weer heb gehad?. . . Ben erg geschrokken! Ik lag te slapen op mijn rechterzij (ik wissel links en rechts regelmatig af) Toen ik van mijn rechterzij om wou gaan draaien kreeg ik een enorme pijn over de hele rechter zijkant (klein beetje te vergelijken met kramp in je kuit maar dan in je baarmoeder over de hele zijkant) Oh ik wist niet meer at ik moest doen. . . Ik ben geen watje maar zeg hé wat een pijn! :confused:

Als ik heeeeel stil bleef liggen ging het wel maar zodra de baby ging bewegen of als ik even later weer probeerde te draaien was het in alle hevigheid terug! Heb echt een paar uur wakker gelegen met deze pijn, iemand enig idee wat het geweest kan zijn?

P.s oefen weën doen die pijn? kan dit het gweest zijn of voelen die anders?

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik weet nog wel van de eerste zwangerschap dat je in de laatste weken gewoon echt kramp kan krijgen. Omdat er toch wel gewicht op rust.
    Ik draaide in de nacht volgens mij wel elk half uur om, omdat ik die pijn wilde voorkomen.

Als het oefenweeën zijn dan houd dat wel erg lang aan.
    Ik denk echt dat je spieren verkrampen.
    Ik hoop voor je dat het nu geen nachtelijk terugkeerend iets is

3. jeslin

jeslin Actief lid

Mar 19, 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    ik weet niet of ik het zelfde heb gehad maar ik had een twee nachten terug ook zoiets ik wilde me ook omdraaien en kreeg ook zo'n pijn dat ik me niet verder kon bewegen dit was toen bij iedere draai zo ben op een gegeven moment maar op men rug blijven liggen ik omschrijf het maar als een gevoel wat je hebt als je te snel je nek omdraait alleen dan erger.
    Nu zeggen ze dat het een soort bandenpijn is ik heb de dag erop nog wat last gehad maar nu niet meer.
    Groetjes jeslin

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Zelf heb ik de laatste weken vooral met draaien heel erg pijn in me buik.
    Had het aan de vk gevraagd en die zei dat het je spieren zijn.
    Kindje gaat steeds meer op jezelf rusten.
    Ik moest me buik vasthouden als ik wilde draaien, niet dat dat echt helpt want voelen doe je het wel.

Het is trouwens als ik van links naar rechts draai erger dan andersom.
    Soms voel ik het ook als ik anders gezeten heb en op sta.

Sterkte ermee, denk dat je het nog wel zal blijven voelen maar ja iedereen is anders he.

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Pffffff. . . . ben opgelucht en blij dat ik niet de enige ben (niet dat ik jullie het gun) maar had er gewoon nog nooit over gelezen dus had echt geen idee wat het zou kunnen zijn!

Nou maar hopen dat het niet elke nacht terug blijft komen... pfff wat een vervelende pijn zeg!

Dank jullie wel voor de reacties!

6. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    nou ik heb vanacht precies hetzelfde gehad...en het voelt nu nog een beetje beurs.
    ik ben de laatste tijd heel hardlijvig...ik heb ijzerpillen misschien dat het daar aan ligt...ik ben net een kwartier geleden naar de wc geweest en nu is de ''druk'' er wel vanaf...bij mij waren het dus mn darmen...pfff echt een heel vervelend gevoel...kon bijna niet lopen :(

7. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Ik heb dit heel vaak. Volgens mijn vk is het je baarmoeder die van de ene kant naar de andere kant moet als je je omdraait. Zeker als je al wat verder bent in je zwangerschap zit daar nu ook een zwaar kind in.

Het is inderdaad erg pijnlijk, maar je moet er wat voor over hebben he ;)

Share This Page