ik was totaal 5 kilo aangekomen en ons meisje is met 38+6 weken gehaald en woog 3925 gram dus de hoeveelheid dat je aankomt zegt niets over het kindje
Ik was in het begin van m'n zwangerschap 7 kilo afgevallen, omdat ik zo misselijk was en niks binnen kon houden! Inmiddels is dat over en begin ik te groeien. 9 kilo aangekomen, dus 2 meer als mijn start gewicht. Van de week 3D echo gehad en ons jochie ligt iets voor op de groei. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor!
Vorige zwangerschap dik 20 kilo erbij, na bevalling zat er nog dik 15 teveel aan. Mijn dochter woog 2940, geboren met 40+5. Niet erg groot dus, dus daar lag het ook niet aan. Nu kom ik niets aan, ben zelfs afgevallen eerste paar weken. Hopelijk kom ik ook niet veel aan dit keer. Buikje groeit prima, kindje ook, en mijn heupvet verdwijnt als sneeuw onder de zon. Vind mijn lijf een stuk aantrekkelijker dan 20 weken geleden. Hihihi. Toch wel raar hoe zelfs zwangerschappen veranderlijk kunnen zijn bij dezelfde persoon.
Ik kwam bij mijn dochter net 6,5 kg aan en zij woog 3400 gram bij de geboorte, zou me geen zorgen maken.
Ik was eerst afgevallen 3kg, van 55 naar 52 en zit nu op 57. De kleine dame lag een beetje voor op groei de laaste keer dus ze doet het prima. Verder was bij de vk de groei van me buik laast ook perfect. Denk dat iedereen anders is de een komt 25kg aan en de ander is nog lichter dan voor ze zwanger raakte. Als je maar alles binnenkrijgt wat je nodig hebt!