wie wel eens buggy gejat in de efteling?

Discussion in 'De lounge' started by Cathelijne1986, May 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Daar heb je een punt, je kan hem niet overal aan vastzetten. Bij onze wagen, een Quinny Buzz, kan je hem wel door het achterwiel halen en dan aan het frame vastzetten, dan kunnen ze er ook niet zo makkelijk mee weglopen, rijden doet ie dan niet. Niet erg uitnodigend hoop ik dan maar.

Wij nemen dus ook gewoon die wagen mee, die is het meest comfortabel, zeker gezien het feit dat ons manneke nog zo jong is.

Wel hebben we het vorig jaar in de Efteling gehad met zo'n huurkarretje. En daar werd ik al nijdig om, wij konden weer naar de ingang om zo'n ding opnieuw te halen en betalen.

2. Mireia

Mireia Actief lid

Jan 11, 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoo, nachtmerrie lijkt het me. Ik zou mn bugaboo nooit onbeheerd achtrrlaten. Veels te kostbaar.

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    1,702
    0
    0
    Wat erg!!!Wij gaan volgende week naar center parcs en heb er geen seconde over nagedacht om een slot mee te nemen.
    Luc is nog te klein voor een buggy dus moet de bugaboo meenemen naar het zwembad.
    Snel nog even een slot scoren! Oh en ik las hierboven dat iemand het wiel eraf haalde, dat is wel een goede!

4. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Tja.. Vind het ook echt ronduit schandalig dat je je spullen niet 'los' kunt laten staan, maar heb hier nog nooit iets los laten staan. Mensen jatten alles van een ander als het ze uitkomt (bij een vriendin zelfs een plastic tas met alleen een brood en zak bonen erin :(). Slee gaat hier in de winter op slot als hij buiten staat of bij de winkel, bij bungalowparken gaat de buggy op slot, bij de winkel een step/loopfiets of wat dan ook, ook. Is helaas niet anders tegenwoordig :(

5. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Wij gaan in juni naar de efteling,was van plan de buggyguard te gaat kopen.dat is een extra lang slot dat je ook door de wielen heen kunt doen.we hebben een 2 de hands bugaboo naar zou niet zonder kunnen.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Daarom nemen wij de tassen mee in de attractie en een oude buggy mee

Sommige kopen serieus een entree kaartje à €34 om zo met een splinternieuwe Stokke of Bugaboo naar buiten te lopen, gebeurd echt vaak hoor.. Goedkoop voor €34 een nieuwe Bugaboo ;)

Gewoon om 10.00 naar binnen gaan en om 10.30 naar buiten en naar huis en €34 entree betaald en een wagen van €900 geschoept.. Helaas leven we voortaan in zo'n wereld :x

7. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Dat is zeker een goedkope wagen dan :cool:, hoe erg het ook is, zo denken sommigen idd

Gelukkig heb ik een 5 jaar oude Quinny Buzz met ondertussen vlekken in de bekleding van de oudste. Niet echt de wagen die ze nog willen hebben :D Maar toch maar een slot mee volgende keer, je wilt het toch niet meemaken.

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Het is ook schandalig ja, maar ik vind mensen altijd een beetje naief als ze denken dat het wel kan.. Wij hadden naar de efteling gewoon een goedkope prenatal buggy mee, maar zette hem evengoed met een slot vast. Want ja met een kind van 10maanden (of een jaar later) zonder buggy is gewoon kut en je weet dat er gekken zijn op deze wereld.

9. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd zelfs in het ziekenhuis gewaarschuwd dat ik niet al erg vroeg spullen mee moest nemen (kleertjes, maxicosi enzo) omdat er daar vaak dingen worden gestolen... Kijk ook maar naar geld en sieraden uit het kastje... Maar een maxicosi enzo??

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Heel goed dat ik dit lees.. we gaan over 3 maanden naar de efteling.. dan neem ik dus ook mooi een slot mee!

11. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    Haha las de titel even anders en dacht "ik heb nog nooit een buggy gejat"

Maar even zonder gekheid, het is echt rot dat dit gebeurt. Had vorig jaar bij centerparcs ook geen slot mee (nuna buggy) want had daar echt niet aan gedacht, maar de meeste stonden inderdaad op slot...

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou, mij is het dus overkomen in de Efteling...

Het is al wel 11 jaar geleden.
    Toen mijn oudste zoon geboren werd, had ik van mn moeder een spiksplinternieuwe kinderwagen gehad.
    Na de 2 meiden was de oude gewoon op.
    Ik was er ZO blij mee, en ik woon ik Kaatsheuvel dus ik ging vaak naar de Efteling.
    Altijd had ik mn slot mee!
    Tot die ene keer 11 jaar geleden met ik geloof pinksteren...
    Ik was het glad vergeten, maar ja we waren er al.
    Bij het poppentheater hebben ze hem gejat....
    Stond ik daar met een baby van een paar weken oud.
    Gelijk alarm geslagen, maar de vogel was blijkbaar al gevlogen.
    Ik heb aangifte gedaan, en via de verzekering, ging niet omdat je dan een doorlopende reisverzekering moet hebben...
    En die hadden we toen nog niet.
    Ik heb echt staan janken daar in de Efteling. Ik voelde me zo klote en ook zo dom. Nèt die ene keer!
    Zo'n bruine Quinny driewieler. Die waren er toen net.

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    het is gewoon triest dat de maatschappy zo "verloederd" is dat men kinderwagens en buggy's moeten jatten. :(
    Wij zagen het vorig jaar ook in cp de huttenhoogte dat kinderwagens gewoon vastgezet werden met een slot (en idd bij sommige het wiel eraf)
    Wijzelf zaten echt dichtbij de marketdome/aquamundo. (3 minuten lopen) dat we de kleine gewoon op de arm meenamen. Maar als je verder op t park zit is dat vaak niet te doen.
    Komende vakantie wrs weer naar cp en dan de goedkopere buggy mee (maar ook een slot

14. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik ben dan denk ik wel een beetje naïef, de oudste is 5 jaar en zolang als hij dus al meegaat en ook in attracties gaat laten wij de wagen los achter. Ik vroeg me dus wel af of het wel eens gebeurde, maar ik had er werkelijk waar nog niet eerder van gehoord dat het ook daarwerkelijk gebeurd.

Onze wagen was vast niet goed genoeg haha.

Nee, ik neem dit wel mee voor onze komende bezoekjes aan parken, ik schrik hier namelijk wel van. Ik ga alleen geen speciaal kinderwagenslot ofzo kopen, we hebben nog wel een langer kettingslot en die haal ik dus door de wielen als ik geen paal oid in de buurt heb.

15. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Ik had destijds ook een Bugaboo,maar als je die aan het onderstel op slot zet kun je alsnog de wiegbak of buggy zit eraf halen.
    Oké het is geen complete wandelwagen maar als er net van die losers rondlopen die daarop uit zijn zou ik daar ook iets voor regelen.

16. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Wij hadden vorig jaar ook een slot mee naar de Efteling 't zou je maar gebeuren was wel een beetje vervelend af en toe maar we hebben een draadslot bij de action gekocht zo eentje met een heel lang snoer en een slot :) kun je hem zelfs om de grootste boom vastzetten was geloof ik 3 euro...

17. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland

Dat is ook zo, kan bij onze Quinny Buzz ook, maar hoe ik dat dan weer zou moeten doen?

Daarbij hoop en denk ik dat het toch wel vreemd overkomt bij het personeel bij de uitgang als er iemand langsloopt met alleen een reiswieg of wandelwagenbak.

Ik blijf hoop houden en wil toch ook nog het goede in de mens blijven zien :)

18. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

Jun 8, 2006
    676
    0
    0
    Wij hebben ook een goedkopere versie + slot gekocht voor uitjes.

Zoonlief was nog heel jong en wij gingen als trots nieuw gezinnetje een dagje uit. Nooit bij nagedacht, maar wij namen dus onze nieuwe Stokke mee. We konden nergens samen in. Steeds moest één van ons twee bij de wagen blijven. :( De gok dat hij wel eens gestolen zou worden wilden we natuurlijk niet wagen.
    Maar het is toch niet normaal dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven!! Ik kan er zo kwaad om worden!

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ja natuurlijk kan dat.. Maarja je kan bij mijn fiets ook de mand, fietstas en stoeltje eraf jatten.. Dat zit ook niet allemaal met slot vast. Maar het duurste is dan toch wel beveiligd.

20. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik was vandaag in de Efteling en ik verbaasde me erover dat alle wagens zo bij de attracties stonden. Mijn buggaboo gaat daar altijd aan het slot. Gewoon een bij de action vandaan.

Het is eigenlijk belachelijk maar het is verdient als ze het stelen..... En wie weergeven de dieven gewoon kids bij zich ;)

Share This Page