wie wel eens buggy gejat in de efteling?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cathelijne1986, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Zou het zelf nooit doen, maar denk dat het wel heel veel gebeurd!
    Ik heb altijd een slotje bij haha

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Toevallig waren wij gisteren met mijn werk in de Efteling, ik heb ook vol verbazing staan kijken naar alle mensen die hun buggy onbeheerd achterlieten. Wijzelf enkel bij het Raveleijnspektakel omdat mijn werk ons daar verwachtte en de buggy écht niet binnenmocht, en dan inderdaad ook alle waardevols uit de tassen. Bij de andere attracties bleef er steeds iemand bij de buggy.
    Notabene bij de Droomvlucht waarvan op pag. 1 sprake was (heb niet alle pagina's gelezen trouwens) liet een koppel hun buggy mét slapende baby staan!!! Dat vond ik wel het toppunt. 't Is dat ik zelf op dat moment niet wegkon (ik wachtte met onze buggy op Grote en Kleine Meneer) of ik had er personeel bij gehaald. Toen de heren terugwaren, was de baby blijkbaar intussen wel eruit gehaald zonder dat ik het gezien had. Later zag ik het koppel voorbijkomen terwijl wij thee zaten te drinken. Bizar!

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nee, dit meen je niet....:$ Zijn mensen echt zoo stom?!

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Djeez.. wat zijn sommige ouders van tegenwoordig toch egoïsten :$!! 'Vroeger' bleef je als papa of mama dus even netjes buiten staan met je slapende kind in de buggy terwijl de andere ouder met het andere kind in de attractie gaat ;) Maar ik zal wel weer hopeloos ouderwets wezen...

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Gewoon een fietskabel... te koop bij Action, Halfords etc. Deze kan door het frame. Tenminste bij een Mutsy Evo wel :)

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Gelukkig nog nooit mee gemaakt,maar zal wel aan onze buggy's liggen;)
    Twijfel iedere keer wel of ik de buggy zomaar kan laten staan, maar als ee echt kudde dier denk ik dan dat dat vast wel kan, omdat idreen het doet.
    Volgende keer toch maar een slot mee

7. dekilene

dekilene Niet meer actief

Omggggggggg wat erg ik zou ook slaan schroppen en schreeuwen gek mens ook van dat kusje bah!!!!

8. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    In eerste instantie ook niet over nagedacht tot ik op ons "eerste uitje" sloten zag hangen. Je kon ze voor 5€ kopen aan de balie. Onmiddellijk gedaan en gebruik hem nog steeds.Manlief en ik grappen weleens "welke gaan we meenemen? Die? Die is lekker duur..." hahaMaar dus nog nooit gedaan hoor!!

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij hebben een buggyguard gekocht voor onze vakantie van Disneyland.
    We waren de enige die hun buggy vast maakten, iedereen liet m zo staan.

Ik ben blij dat ik m niet onbeheerd los heb laten staan, iedereen was namelijk helemaal weg van onze wandelwagen. Heb meerdere keren de vraag gehad waar die mooie kinderwagen vandaan kwam. Terwijl wij voor Nederlandse begrippen niet een bijzondere kinderwagen hebben (quinny buzz)

Maar heb t nog nooit in mijn hoofd gehaald om een andere mee te nemen. Als ik de mijne niet meer mooi vind en een nieuwe wil hebben, dan koop ik die wel.
    Wat een verstand zeg... Buggies jatten:)

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Een kind slapend achterlaten in de buggy?! Echt bizar!

11. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Dat is niet van deze tijd, mijn slee is gejat toen ik 6 was, bij de supermarkt. Mijn poppenwagen toen ik even plassen was toen ik 5 was.

Ik neem nooit een slotje mee, mijn draagdoek past makkelijk in mijn tas ;)

Deel Deze Pagina