Toevallig waren wij gisteren met mijn werk in de Efteling, ik heb ook vol verbazing staan kijken naar alle mensen die hun buggy onbeheerd achterlieten. Wijzelf enkel bij het Raveleijnspektakel omdat mijn werk ons daar verwachtte en de buggy écht niet binnenmocht, en dan inderdaad ook alle waardevols uit de tassen. Bij de andere attracties bleef er steeds iemand bij de buggy. Notabene bij de Droomvlucht waarvan op pag. 1 sprake was (heb niet alle pagina's gelezen trouwens) liet een koppel hun buggy mét slapende baby staan!!! Dat vond ik wel het toppunt. 't Is dat ik zelf op dat moment niet wegkon (ik wachtte met onze buggy op Grote en Kleine Meneer) of ik had er personeel bij gehaald. Toen de heren terugwaren, was de baby blijkbaar intussen wel eruit gehaald zonder dat ik het gezien had. Later zag ik het koppel voorbijkomen terwijl wij thee zaten te drinken. Bizar!
Djeez.. wat zijn sommige ouders van tegenwoordig toch egoïsten !! 'Vroeger' bleef je als papa of mama dus even netjes buiten staan met je slapende kind in de buggy terwijl de andere ouder met het andere kind in de attractie gaat Maar ik zal wel weer hopeloos ouderwets wezen...
Gewoon een fietskabel... te koop bij Action, Halfords etc. Deze kan door het frame. Tenminste bij een Mutsy Evo wel
Gelukkig nog nooit mee gemaakt,maar zal wel aan onze buggy's liggen Twijfel iedere keer wel of ik de buggy zomaar kan laten staan, maar als ee echt kudde dier denk ik dan dat dat vast wel kan, omdat idreen het doet. Volgende keer toch maar een slot mee
In eerste instantie ook niet over nagedacht tot ik op ons "eerste uitje" sloten zag hangen. Je kon ze voor 5 kopen aan de balie. Onmiddellijk gedaan en gebruik hem nog steeds.Manlief en ik grappen weleens "welke gaan we meenemen? Die? Die is lekker duur..." hahaMaar dus nog nooit gedaan hoor!!
Wij hebben een buggyguard gekocht voor onze vakantie van Disneyland. We waren de enige die hun buggy vast maakten, iedereen liet m zo staan. Ik ben blij dat ik m niet onbeheerd los heb laten staan, iedereen was namelijk helemaal weg van onze wandelwagen. Heb meerdere keren de vraag gehad waar die mooie kinderwagen vandaan kwam. Terwijl wij voor Nederlandse begrippen niet een bijzondere kinderwagen hebben (quinny buzz) Maar heb t nog nooit in mijn hoofd gehaald om een andere mee te nemen. Als ik de mijne niet meer mooi vind en een nieuwe wil hebben, dan koop ik die wel. Wat een verstand zeg... Buggies jatten
Dat is niet van deze tijd, mijn slee is gejat toen ik 6 was, bij de supermarkt. Mijn poppenwagen toen ik even plassen was toen ik 5 was. Ik neem nooit een slotje mee, mijn draagdoek past makkelijk in mijn tas