Ik heb 2 jongens en knip ze eigenlijk altijd een beetje hetzelfde. Nu de jongste een wat vollere bos krijgt lijkt het me leuk om iets anders bij hem te knippen maar ik weet niet zo goed wat. Dus, iemand leuke ideetjes?
Ik zou ook wel eens wat anders willen. Heb alleen 2 jongens met allebei vrij onmogelijk haar. De oudste een mooie dikke bos donker haar maar 2 grote kruinen achter op z'n hood. Dus die houden we toch maar kort... De jongste heeft blond haar en vrij dun. Dus ja, ook dat houden we maar kort Iets langer vind ik wel stoer maar het moet ze wel goed staan. Hier in mijn omgeving een paar voorbeelden dat dat redelijk mis geschoten is... Met googelen kom ik deze tegen; Korte gelaagde haarsnit voor jongens met de zijkanten over de oren geknipt Misschien nog wat te kort voor jouw zoontje? Maar ik vind 'em wel leuk voor mijn oudste. Plaatje de volgende keer maar eens meenemen naar de kapper... Op die site staan trouwens genoeg voorbeelden, misschien vind je daar iets tussen?
Bedankt voor je reactie! Leuk kapsel via die link! Dat is wel iets voor mijn oudste, die heeft daar wel haar voor De jongste hier heeft ook wat dunner haar met een lichte slag dus mij leek het wel leuk om het iets langer te laten maar ik wil dus ook niet m'n doel voorbij gaan.