ben gister weer naar de verloskundige geweest en al de andere keren stond er bij de harttonen: + deze keer stond er : +/+ zag dit vanochtend pas toen ik mijn kaart uit mijn tas haalde. ze heeft verder niks gezegd. alles was goed. maar weet iemand wat dit betekent? zei al tegen mijn vriend voor de grap: het zallen er toch niet ineens twee zijn?
neem aan dat als het er 2 waren geweest dat ze dat echt wel gezegd zou hebben. maar heb ook geen idee wat het inhoud
ik had de eerse keer ook + en later +/+ had te maken met sterke hartslag geloof ik (of goed kunnen vinden ervan)
imd: wil dit dan zeggen dat ie met+/+ een sterkere hartslag had? toen zei die doptone op mijn buik had schopte ie er ook tegenaan trouwens? dus het is wel iets goeds verder? mama kitty; ja idd. maar je mag toch niet twee keer dezelfde vraag stellen? of wel maar alvast bedankt !
Dat zetten ze niet alleen bij de harttonen neer maar ook bij jouw bloeddruk, groei kindje en alle andere controles. + is waarschijnlijk redelijk goed en ++ prima volgens groeischema je hebt namelijk ook -- en +-. Dat stond bij mij bij de hoeveelheid vruchtwater bijvoorbeeld.
Dat betekend dat je leven gevoeld hebt en dat er harttonen gehoord zijn. (bij mijn vk tenminste) Heeft je vk gevraagd of je al leven voelde?
als ik op mijn kaart kijk staat er voor het eerst bij Alb. -- wat houd dat in dan want bij cort. en leven staat zoals altijd een +
Als het er 2 waren zou je dit ondertussen al lang gezien hebben denk ik Ik heb geen idee, nog nooit een + gezien?
ja dat klopt. ze zag het zelfs want hij schopte dat ding weg zeg maar van mijn buik toen ze luisterde!