30+ en zwanger worden 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Fleurr82, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik ben 30 jaar en sinds 2 maanden heb ik vaginisme overwonnen. Wij zijn direct begonnen met zwanger worden omdat we zo'n grote kinderwens hebben. Mijn man is 29, we hadden allebei veel eerder ouders willen worden maar dat mocht helaas niet baten.

We houden echter de moed erin! We zijn gezond, relatief jong en gelukkig. We hopen dit jaar ons wondertje te mogen krijgen.

Ik kom graag in contact met andere 30 plussers die ook bezig zijn voor een (eerste) kindje. Laten we elkaar hier op de hoogte houden, blijven motiveren en elkaar wellicht helpen met tips en weetjes.

Ik gebruik geen ovulatie testen. Ik heb wel een vrij regelmatige cyclus, maar ik hou deze eigenlijk ook niet strikt bij. Wij klussen standaard om de dag en op moment dat ik in mijn vruchtbare week zit (veel slijm verlies, lichte krampjes, ik voel ook soms de ovulatie) reken ik 14 dagen naar mijn NOD.
    Misschien dat ik ooit wel overga op ovulatie testen, maar heb begrepen dat deze je eisprong berekenen, klussen daarna zou dan al te laat zijn?

Helaas dacht ik deze maand innestelingsbloed te hebben verloren maar ik ben vandaag ongesteld geworden (2dagen overtijd).

Ik hou jullie op de hoogte van mijn volgende ronde!

2. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Niemand die hier wil kletsen? ;)
    :D

Deel Deze Pagina