Hoi, Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie eerste echte menstruatie op gang kwam nadat jullie waren gestopt met de pil? Groetjes,
Als ik dit tot nu toe lees.... Ik hoop dat het bij mij niet zolang gaat duren. Ik zit nu op dag 30, maar heb tot nu toe totaal niet het idee dat ik ieder moment ongi moet worden... het blijft afwachten
Bij mij 35 dagen. De maand daarna was ik zwanger van mijn zoontje. Na de bevalling een regelmatige cyclus en nu maar weer even aan de pil.
ik zit nu op dag 47 en ben nogsteeds wachtende . Hoop maar dat het snel gaat komen, al dat wachten is ook niks.
Ik ben 20 juni gestopt en heb 25 juni een ontrekkingsbloeding gekregen die zoals altijd 5 dagen heeft geduurd! Ik wacht nu ook op mijn eerste menstruatie en als het is zoals bij mijn tweede zoontje toen ik stopte met de pil, komt het terug om de 28 dagen! Ik was onmiddellijk regelmatig, dus ik hoop dat ik dit deze keer ook mag hebben
hallo allemaal mijn eerste keer na dat ik gestopt was 35 dagen en nu nog steeds wachtende, maar niet zwanger dus we wachten gewoon verder
Bij mij duurde het 27 dagen, toen werd ik 4 dagen ongesteld Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren, of misschien wel helemaal niet
Ik ben daarna 4,5 maand ongesteld geweest. Onderzoeken en medicijnen gehad maar geen oorzaak kunnen vinden en de medicijnen hielpen niet. Heb nu de 2de redelijk normale cyclus.
Ik ben 4juni was de laaste pil. 12juni had ik ontrekkingsbloeding 3dagen heel licht. En vandaag heb ik ongesteld geworden. bij 23dagen. Dat is toch wel heel erg vroeg? Met de pil was het altijd bijna altijd 28dagen de ene keer 27 of 29.
Ik zie dat dit echt wel heel erg verschillend is bij iedereen. Ik zit vandaag op mijn 39ste dag, maar durf nog niet zo goed te testen. Ik ben namelijk bang voor een tegenvaller. Dus ik wacht maar af.