Hoi, Wij staan helemaal in het begin van de mmm. En nu ben ik es benieuwd. Wie is dit traject ingegaan en is zwanger geworden. (gefeliciteerd en geniet ervan ) En hoe ben je zwanger geworden? Welke soort behandeling, of toch nog spontaan? En hoe lang heeft het geduurd?
Hoi Fiet... Succes allereerst in de mmm! Hier twee keer zwanger geworden. Dochter na twee en half jaar en eerste ICSI. Zoon in buik, na 3 jaar en vierde ICSI. Groetjes Alex
Ik ben zwanger geworden na de eerste cryopoging van de 1e ivf, daarna nog 3 ivf behandelingen gehad en 3 cryopogingen maar niet meer zwanger geraakt. Dec 2008 gestopt met alle behandelingen en daarna 2 kids spontaan gekregen
Hoi, Wat leuk, nu al drie reacties! Debbie, 1e poging met clomid raak. Dat geeft wel hoop en Alex ook met ICSI. Caruli, jeetje zeg dat moet wel heel erg zwaar geweest zijn voor jullie. En wat fijn dat je daarna toch nog spontaan zwanger werd! 2 keer zelfs Jullie allemaal heel veel geluk. Hopelijk allemaal een goede zwangerschap en een gezonde baby. En wie weet kan ik mezelf hier binnenkort ook toevoegen
Hoi Fiet, hier nog een positief verhaal! geeft je toch wat meer goede moed eh? 2 jaar bezig geweest.......1ste ICSI - Zwanger nu 11 weekjes! Mag ik vragen wat er bij jullie aan de hand is en welke behandeling je krijgt? Succes hoor xxxx
Ongeveer 3,5 jaar bezig geweest, na veel onderzoeken (bloedonderzoeken,HSG, kijkoperatie, samenlevingstest enz.) in de 3e IUI poging met hormonen (menopur en pregnyl) zwanger. UITEINDELIJK..
Na 4x iui de eerste ivf poging zwanger heleaas een mk bij de 2e cryo poging nu zwanger!! ik wil je veel succes wensen!!!
Hoi Juna, Nog geen idee wat er aan de hand is. We zitten nog in de onderzoekfase. Ik heb een eerste echo en inwendig onderzoek gehad en dat zag er goed uit. Ik krijg nu op verschillende punten in de cyclus een echo. Vanmorgen en vrijdag moet ik bloedprikken voor progesteron en nog wat waarden. En mijn urine heb ik moeten inleveren (geen idee eigenlijk wat ze daarmee gaan doen). En mijn man mag ook nog een potje inleveren. Intussen hebben we vorige week wel gezien wanneer ik precies een ei zou gaan leggen. Dus we zijn deze keer heel erg gericht aan de slag gegaan. We hebben dus nog hoop dat we nu toch nog spontaan zwanger zijn. Nou ja spontaan... Heel erg spontaan was het ook weer niet . Echt een moetje die nog ergens tussendoor gedaan moest worden terwijl we eigenlijk liever wilden slapen allebei. Maar je moet er wat voor over hebben he
Ik heb 11x IUI gehad, 1 IVF-behandeling en daarna 1 ICSI-behandeling. Die ICSI-behandeling heeft ons wondertje Aiden gebracht. In totaal hebben wij 3 jaar op hem moeten wachten (waarvan ongeveer twee jaar medische molen). Van die ICSI-behandeling hebben we nog 8 cryo's (ingevroren embryo's) over. Daar gaan we binnenkort gebruik van maken.
5 Jaar bezig geweest, 5 ICSI pogingen, 2 cryopogingen, een miskraam en nu eindelijk gelukkig met ons meisje !! Heel veel succes in ieder geval!! Is al bekend welke behandelingen jullie gaan volgen?
Hallo, Ik heb 7 iui pogingen gehad. De 1ste en 2de met clomid en pregnyl Poging 3 alleen met pregnyl. poging 4,5 en 6 met fostimon en pregnyl en poging 7 met fostimon,pregnyl en utrogestan. De laatste poging was raak en het resultaat ligt boven in bed te slapen (morgen 3 maanden oud) Ik viel onder de categorie "onbegrepen onvruchtbaarheid". Achteraf gezien heeft het (waarschijnlijk) aan de innesteling gelegen die wel lukte met utrogestan. Succes!
Oef, sommigen van jullie hebben een heel lange adem moeten hebben. Be Happy, heel veel succes en geluk met die cryo. Nog geen idee wat we aan behandelingen gaan krijgen (en tot hoever ik ermee wil gaan). T zal er erg aan liggen wat er gevonden gaat worden. Tot nu toe nog geen bijzonderheden in elk geval.
hoi bij ons is de hoeveelheid sperma het probleem, Wij zijn nu net zwanger geworden met IUI Eerst 4 pogingen zonder hormonen in de eigen cyclus waarvan er 1 met te weinig sperma om een redelijke kans te maken. Daarna zijn we begonnen met IUI in gestimuleerde cyclus. (puregon) De eerste cyclus overgestimuleerd, en dus geen IUI gekregen. De tweede cyclus 1 eitje maar opnieuw te weinig sperma om een goede kans te maken. De derde cyclus met puregon, 2 eitjes en wel genoeg sperma nu zwanger. Ik heb nog geen echo gehad, en weet dus nog niet of het goed gaat en of het er 1 of 2 zijn. Succes met dit rare pad van hoop en wanhoop, en teleurstelling en hopelijk met een goede afloop. Zet je schap, en probeer af en toe afleiding te zoeken en jezelf wat te verwennen.
Hoi Fietwordtmama( dat is tenminste al de goede instelling) Na 1,5 jr met IUI begonnen ivm vermindere zaadkwaliteit, daar 3 pogingen van gehad in eigen cyclus en 3 met puregon erbij. Toen IVF-molen in gestapt, 1e poging TP raak. In totaal net geen 2jr geduurd. Jij heel veel succes in de MMM!
Hier twee gezonde kindjes gekregen middels ICSI . 1e kindje na cryo terugplaatsing (van 1e ICSI) 2e kindje van de 3e ICSI poging Succes en hopelijk ben je alsnog spontaan zwanger!' Jille
Ik bij de laatste iui voor IVF met puregon en pregnyl. Heb ooit een poll gehouden: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/329958-zwanger-na-iui-ja-nee-ja-hoeveelste-poging.html Veel succes!
Januari 2010 zijn wij van start gegaan. Toen het na een jaar nog niet raak was zijn we naar de dokter gegaan. Alle onderzoeken waren afgerond in september, mijn vriend het weinig en minder beweeglijk zaad. Dokter wilde toch eerst nog IUI proberen, in natuurlijke cyclus, heb alleen pregnyl gebruikt om de eisprong te timen. Okt IUI 1 1 miljoen beweeglijke zaadcellen Nov IUI 2 net onder de 1 miljoen Dec IUI 3 half miljoen Omdat het steeds slechter werd zouden we overgaan naar IVF/ICSI. Omdat de zaadkwaliteit heel erg schommelde zou op het laatste moment bepaald worden of ICSI nodig was. Januari intake en prikinstructies gehad. Februari was ik spontaan zwanger.
Totaal 3,5 jaar over gedaan: 3 maanden Clomid/Pregnyl zelf klussen. 6 keer IUI Clomid/Pregnyl HSG 3 keer IUI Puregon/Pregnyl IVM Afgelast, Escape IUI van gemaakt. IVF 1 TP 1 emmy, geen cryo's ICSI TP 2 emmy's> zwanger van 1, 4 cryo's in de vriezer.