5 keer IUI - niet zwanger 1e IVF - niet zwanger cryo terugplaatsing uit de 1e IVF - niet zwanger 2e IVF - zwanger, maar helaas missed abortion cryo terugplaatsing uit de 2e IVF - zwanger! Alles bij elkaar 3,5 jaar bezig.
Hier een zeer goed verhaal! Indicatie ICSI! 6x ICSI in eigen cyclus (UMCG) 1x hyper ZWANGER! 2x cryo 1x hyper ZWANGER We hebben nu twee prachtige jochies. Heel veel succes met jullie weg in de MMM
Wij zijn vijf jaar bezig geweest. We hebben 10x IUI gedaan, daarna een IVF-behandeling en een ICSI. Uit die ICSI is onze dochter ontstaan.
Totaal ruim 3,5 jaar bezig geweest -3 maanden zelf proberen/ niet zwanger -1 jaar onderzoek fase/ niet zwanger -totaal 10x clomid, waarvan 8x 150mg/ 2x mk -2x Tamoxifen/ 1x mk -*3x menopur+pregnyl/ 3de x zwanger *Ik heb voor de pregnyl spuit spontaan een eislrong gehad, 2/3 dagen na de eerste fm waar het eitje pas 11mm was. Dus een super groei in die 2/3 dagen, min. 9mm. Waarschijnlijk meer, want ze springen bij mij rond de 24/26mm. We dachten eerst dat hij weer verschrompeld was. Na een paar keer bloed prikken erachter gekomen dat het toch een eisprong was. Daarna een hele positieve test(meteen al donkerdere teststreep op mijn nod of 1 dag ervoor). En nu heb ik een prachtig meisje die ligt de slapen in de box!!!!! Ben benieuwd wat ze vinden, als ze wat vinden. Mag ik vragen waarom jullie onderzocht worden? Ik wens je hoe dan ook heel veel succes en ik hoop dat je voor de echte behandelingen zwanger mag raken. Dat de mmm je verder bespaard blijft, want het is echt heeeeeeeeel erg zwaar.
Oh wel handig om te weten: Ik heb pcos en manlief is verminderd vruchtbaar; hoeveelheid zaadcellen per zaadlozing(kwamen we pas 1,5 jaar geleden achter!).
Na 4 jaar, 3 x IUI , 3x IVF en 8 x een cryo-terugplaatsing zijn we even zwanger geweest. Dit werd een miskraam. Uiteindelijk na de 4e IVF zwanger van onze zoon.