wie werd er zwanger na IUI? na hoeveel?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door helena115, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    In april/mei mag ik beginnen met IUI,
    JE leest niet heel veel verhalen over meiden waarbij dat succesvol was,

wie van jullie werd er zwanger na IUI en na hoeveel pogingen?

LIEfs Helena

2. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Hiero, zie onderschrift :D

3. liesbeth11

6 jan 2009
    7
    0
    0
    #3 liesbeth11, 20 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
    Zie onderschrift... nu nog maar 5 weken dus een spannende tijd!

4. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    1e kindje: na 1e iui raak
    2e kindje: na 2e iui raak

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb maandag mijn eerste IUI, dus zal later laten weten wat de ''uitslag'' is. ;)
    Ik lees idd ook weinig dat het bijv. in een keer raak is, maar het kan toch,..zie Draaimolen. Dat doet me goed! :D

6. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Dit zijn fijne verhalen!
    Meer van dit graag;)

Spannend Vlinderrrr

xx

7. yaak18

yaak18 Lid

11 jun 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    zwanger na 4e iui. Moet er wel bij zeggen dat ze ons niet hebben gehouden aan de onthouding van 2 dagen.

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik lees even mee :D. Wat ik dan ook nog wel interessant vind om aan de vraag toe te voegen is om welke reden er met IUI is begonnen ;).

9. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Ik ben bij mijn eerste IUI toen zwanger geraakt mijn kleine is inmiddels bijna 3j, en de reden was omdat mijn man zijn zaad minder beweeglijk was en de hoeveelheid minder, en ik zelf heb Clomid er ook bij geslikt voor de IUI omdat bij mij mijn eitjes geen eitjes werden maar alleen blaasjes dus klein bleven.

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Inmiddels heb ik de IUI achter de rug (gisteren ;))

De reden bij ons voor IUI is, dat ik PCOS heb en Clomid bij mij niet werkte. Ik ben toen Gonal-f gaan spuiten in combinatie met Ovitrelle (Pregnyl) in de hoop daar wel een eisprong mee te krijgen. Om alles te optimaliseren, wilde ze dat spuiten in combinatie doen met IUI. Daar ben ik eigenlijk wel heel blij mee. Hopelijk heeft het z'n vruchten afgeworpen. Manlief heeft verder geen trage zwemmers ofzo. Ik twijfel alleen heel erg of ik wel een eisprong gehad heb..heb 'm namelijk niet gevoeld.

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik ben zwanger geraakt met de 4e IUI van mijn zoontje. Inmiddels heb ik de 4e IUI gehad voor een tweede wondertje. Mijn NOD is vandaag maar ik wacht een paar dagen met testen totdat ik echt overtijd ben, als ik zover kom natuurlijk.

Ik voel mijn eisprong ook nooit maar door de follikelmetingen weet ik hoeveel eitjes ik heb, aan welke kant ze zitten en hoe groot ze zijn voor de pregnyl spuit.

De reden voor ons is dat mijn linkereileider dicht zit dmv verklevingen en ik van mijzelf een erg onregelmatige cyclus heb en een luteale fase van maar maximaal 10 dagen. Bij mijn vriend is alles in orde.

Er is een topic waar je mee kunt kletsen met anderen die ook bezig zijn met IUI, het heet IUI topic deel 2.

Veel liefs en veel succes

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hoi Helena,

Zelf geen IUI gedaan, maar direct icsi. Collegaatje vertelde echter net vandaag dat ze nu 9 weken zwanger is van de 4e IUI. Stonden net aangemeld voor IVF, is nu dus niet meer nodig :) Héél veel succes met je eerste IUI!!

Gr. Majo

13. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben bij mijn eerste IUI zwanger geraakt, en de reden was omdat mijn man verminderd zaad heeft en minder beweeglijk was.Ik zelf heb Pco en Clomid geslikt (ovitrelle voor de eisprong) voor de IUI.

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wij zij na de eerst IUI zwanger geraakt! Totaal niet op gerekend! :)

We zijn begonnen met IUI omdat mijn vriend verminderd vruchtbaar is. Veel zaadjes waren dood en daarom konden de "goeie" hun weg naar het eitje niet vinden. Het was zelfs zo slecht dat we ook in aanmerking kwamen voor IVF, maar de arts wou voor de zekerheid ook maar starten met IUI. Ik heb zelf geen medicijnen gehad voor de IUI.

15. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @helena115:

Ik zie nu pas dit onderwerp... Heb er net een poll van gemaakt in dit topic!

Succes met de IUI behandelingen!

Groetjes, MV

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zie dat ik hetzelfde topic had geopend. Excuus TS!

Maar er zijn wel veel succesvolle verhalen. Ik hoop Helena dat ook wij straks kunnen melden dat het na de eerste iui raak was. En alle andere dames. Succes allemaal.

En up!

17. babs81

babs81 Niet meer actief

ik heb vandaag gehoord dat we eindelijk inseminatie krijgen
    neem aan iui.
    gaat dit altijd in combinatie met medicijnen??

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nee, wij hebben IUI zonder medicijnen gehad.
    Het "probleem"lag bij mijn vriend, niet bij mij, vandaar.
    Gefeliciteerd trouwens! Fijn dat jullie verder kunnen nu!

19. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Hier nog een verhaal.. zwanger na de eerste IUI met maar 250.000 goeie zwemmers en mijn ei was al gesprongen... Ongelovelijk.. En dat met een kans van minder dan 5% gezien de aantallen en de slagingskansen van IUI.. Ik ben heeeeeeel blij, hoef dus ook geen hormonen, deze ronde was er een zonder hormonen, eerste afspraak bij Geertgen was op 9 maart en op 12 maart had ik een eisprong en op 13 maart eerste IUI!! Bij het ziekenhuis zijn wij naar huis gestuurd omdat we nog geen jaar bezig waren, maar tegelijkertijd zeiden ze dat met deze aantallen het waarschijnlijk ICSI zou worden, maar toch hielden ze dat jaar aan. Het Geertgen niet, die hebben ons serieus genomen en ingezien dat het duidelijk was waar de schoen wrikte (ik had al 2 kids uit eerder huwelijk en was destijds binnen een maand zwanger)
    Suc6 allemaal...
    Ciao

Deel Deze Pagina