Hoi hoi wie van jullie hebben op dit moment ook zo'n opgezette buik Ik heb er een in me album staan en wil graag jullie mening Liefs Tijgertje23
Hoi san Bedankt Jij kan over 8 dagen testen zie ik? Hoop ook voor jou dat het een +++test wordt Liefs Tijgertje23
haihai tijgertje23 ik heb precies hetzelfde als jou ook zo'n ontzettende opgezette onderbuik en ben zoals je kunt zien aan mijn banner 19 dagen overtijd, maar heb vandaag te horen gekregen dat ze gaan starten met IUI. Heb je al een testje gedaan? Laat het maar even weten hoe het afloopt. liefs marlon
Stiekem zou ik het best leuk vinden hoor, maar helemaal de bedoeling is het nog niet. Ik moet 9 februari aan mijn knie geopereerd worden en dan mag ik dus denk ik nog niet zwanger zijn. Ik hoop voor jou wel op ene hele dikke streep
Dank jullie wel O san dus jij moet eerst een knie operatie ondergaan wel vervelend hoop dat je dan gauw opknapt Heel veel beterschap gewenst Nee black devil heb nog niet getest maar doe ik pas als ik een week overtijd bent Maar verder gaat het goed met mij alleen hevige rugpijn lichte hoofdpijn licht misselijk soms helemaal niet opgeblazen buik witte puntjes op mijn (.)(.) witte/doorzichtige slijm Maar ik wacht wel gewoon af dan horen jullie het wel van mij Liefs Tijgertje23
Ja stiekum hoop ik erop Maar 2 maand geleden had ik het niet en was ik 5 dagen overtijd en helse pijnen maar dan had ik dit soort klachten niet dus ja begin nu wel te twijfelen maar weet dat ik niet moet piekeren Liefs Tijgertje23
Maar iets weten en het dan ook zo doen is soms wel eens moeilijk. Knap dat je het testen uitstelt. Ik duim voor heel goed nieuws ! Liefs, Bibu.
Tijgertje, aardig wat van jouw kwaaltjes heb ik ook en zie mijn banner! Pin je er niet al te veel op vast, ik duim voor je!
Nee dat zei mijn vriendin ook al zij weet er ook van Welke testjes zijn goed want heb er een liggen van cb digi maar denk dat ik dan niet zoveel hcg heb Liefs Tijgertje23
Hoi Tijgertje en Sann, Ik heb ook een opgezette buik. Het gevoel begint al onder mijn middenrif. Ook heb ik gevoelige tepels. Vrijdag ga ik testen (dag 29). Ik ben heel benieuwd. Stel je voor dat we alledrie zwanger zijn. Dat zou leuk zijn! Ben benieuwd! Groetjes, Zwaan.
@tijgertje volgens mij is de digi cb ook goed hoor ik heb zelf getest met matcare en testen die je bij de supermarkt kan kopen (c1000) succes groetjes
Opgezette buik hoeft spijtig genoeg niet veel te betekenen. Ik heb dit erg vaak (zeker rond mijn ongi), maar ik word toch steeds ongi. En soms is hij echt héél opgezet (zie album), terwijl ik normaal een erg platte buik heb... Hopelijk hebben jullie meer geluk!
Nou meid, pin er niet te veel op.. Je wilt het natuurlijk zzooo graag, dat je misschien elke pijntje of detail in verband gaat brengen met een zwangerschap. Misschien komt je ongesteldheid ook wel.. Wil je natuurlijk niet afkraken, ofzo! Maar ja, nu kan het altijd mee vallen... Ik hoop voor je, toch goed nieuws! Liefs, Alina
Hee tijgertje23, hoop voor jou dat het mooi nieuws betekent Hier ook een aardig gespannen en opgezet buikje. En heb ook heel sterk het gevoel zwanger te zijn (o.a. door de klachten die ik heb), maar toch vanochtend een negatieve test. Is dus hartstikke verstandig een week te wachten met testen. Want als de bevruchting laat heeft plaats gevonden in de cyclus, kun je ook pas later positief testen. En geloof me, het is frustrerend om een negatieve test in handen te hebben terwijl alles er op wijst dat je zwanger bent. Dan maar liever wat langer wachten. Ik duim voor je!
Hoi Indigo, begrijp ik het goed dat je op dag 8 van je cycles getest hebt ? of klopt je banner niet ?
Hahaha, nee, heb 8 dagen geleden (4 dagen voor NOD) een lichte bloeding van 2,5 dag gehad. En ondanks het gevoel dat het een innestelingsbloeding was heb ik een nieuwe banner aangemaakt. Maar ik hoop natuurlijk snel een andere banner te kunnen plaatsen