Heej allemaal. Ik kijk hier al een tijdje rond, En heb al veel informatie gekregen, maar dacht meld me toch maar eens aan, Ik heb op 17 Juli mijn laatste menstruatie gehad, daarna weer gewoon begonnen met de pil. Omdat wij wel kinderen willen, maar eigenlijk nog even willen wachten. (mochten we echter toch zwanger zijn, zouden we dat ook super vinden) Nu heb ik daarna blaas onsteking gekregen, en dus ook antibiotica, en heb ik wegens opname in het ziekenhuis van een goed familie lid, niet echt de pil netjes ingenomen die tijd erna. Nu kamp ik nou denk 5 dagen met kramp in me buik, gevoelige borsten. die kramp is echt het gevoel alsof ik elk moment ongesteld zou kunnen worden, ga dan ook elke keer na de toilet met dat gevoel, dat het wel zover zou zijn. terwijl ik we gewoon de pil slik. Donderdag is mijn laatste dag, en moet dan als het goed is maandag ongersteld worden. Kan iemand mij helpen, kan dit iets beteken of juist niets?? Gr. Lies, 23 jaar.
je kan idd een test doen, of even afwachten of je ongesteld wordt of niet.. kan men hier moeilijk beoordelen natuurlijk wat er aan de hand is! hopelijk heb je snel meer duidelijkheid
Kan natuurlijk ook zo zijn dat door het "slechtere" gebruik van de pil dat je lichaam een tikkie van slag is, maar hoe dan ook: ik duim!!