Hey dames , Misschien wat stomme vragen, en ik snap dat jullie ook niet precies alles kunnen weten maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ongeveer een week geleden heb ik mijn ei gehad (denk ik) en over ongeveer een week moet mijn ongi komen. Nu heb ik een soort van ongi gevoel, heel ongemakkelijk. Kan dit een innesteling zijn? Hoe voelt een innesteling, of is dit per persoon verschillend? En hoe lang duurt een innesteling? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen liefs catje
5 dagen na m'n eitje heb ik 3 dagen last van kleine krampjes en steekjes gehad. Dit bleek later de innesteling zijn geweest. Spannend voor je meid!!!
4 dagen na mijn ei heb ik tijdens de nacht enorme 'steek' in mijn buik gehad. echt pijnlijk ...bleek ook achter een innesteling geweest te zijn!
Thnx voor het snelle antwoorden. Hadden jullie na die krampjes en steken het idee dat je zwanger was? Want voor mijn gevoel ben ik niet zwanger of wat dan ook, misschien ook omdat ik de vorige keren allerlei kwaaltjes had....
Innesteling vindt plaats tussen 5 en 10 dpo. Een innesteling voelt niet iedereen. Ik wel, maar voel zelfs m'n ei groeien en knappen. Voelde als menstruatie krampjes, maar dan lief. Bij mij was dit voelbaar op 6 dpo.