En wat doe je en vind je het leuk? Tijdens mij zwangerschapsverlof is de vestiging waar ik werkte door recessie dicht gegaan. Zit nu alweer 9 maanden in de ww..... Het lukt maar niet om werk te krijgen. Solliciteer me suf, maar met 32 jaar ben je te oud en bovendien met 2 kinderen niet 24/7 beschikbaar:x. Heb al wel sollicitatie gesprekken gehad, erg leuke zelfs, maar werd het steeds net niet vanwege dat ik voor hun niet flexibel genoeg ben. (nee, heb nu eenmaal 2 kinderen, maar wil wel in de weekenden, koopavonden en mijn kinderen 3 dagen naar het kdv....maar nee, niet flexibel genoeg:x) Maar goed, ik wil toch wel weer werken, want mijn uitkering is ook geen vetpot, het komt nét niet uit zeg maar. Ik zou dan maandag bij een callcenter gaan beginnen, maar heb hier totaal geen zin in en het is echt een laag loon! Nu vragen ze hier in een groenteverwerkingsbedrijf mensen voor in de productie,....is ook niet mijn droombaanmaar ik verdien er per maand wel 200 euro meer en hoef twee dagen per maand minder te werken! Ik ga hier dus voor! maar ik vroeg mij dus af of hier meer meiden in de productie werken of hebben gewerkt en wat jullie ervaring is?
ik heb tijdens mijn studie ook verschillende callcentra's gead en 1 keer productie. Dat was medicijnen inpakken. Dus pillen in het doosje stoppen. Ik vond het vreselijk en ben na 2 uur werken weggegaan. Ha ha. Zo naar buiten gelopen. Super saai werk en ik werd er vreselijk nerveus van. Omdat we werken met pillen moesten we natuurlijk van alles aan. Mutsje, slofjes,jas. Met de pauze moest eerst alles uit en daarna moest je wel 3 minuten lopen voordat je in de kantine was. Dus bleef er van je 15 minuten pauze misschien 5 minuten over om je koffie snel achterover te slaan. Ik breng nog liever kranten rond of wword nog liever uitgekafferd aan de telefoon in een callcenter. Tot zover mijn ervaring
heb kort in de productie gezeten maar ander soort pizza bodems. ik vond het hard aanpoten heb een slechte rug en bepaald lekker stond ik niet aan de productie tafel. het bedrijf was grotedeels poolse werkkers en die waren nogal klein dus daar waren de tafels op aangepast:S maar ik vergat alles weer want verdiende aardig als ik dan weer wat voor onze lieve meid kon schoppen.
haha Bosi ik heb ook zoiets gedaan, was ook heel erg want moest pillen uit de strips drukken haha. Harde pillen konden dan met een kleine machine dus moest je die strips erdoor halen maar ooooh wat werd ik gek. Mn handen waren helemaal stuk en s'nachts droomde ik ervan.
ik heb altijd in de productie gewerkt van vleeswaren tot pillen tot cd's er zijn verschillende functies in de productie wereld is echt niet alleen maar dom aan een lopend bandje staan, ligt er maar net aan waar je voor ingezet word... operator bijv is ook productie maar dan bedien je machines en heb je soms mensen onder je om aan te sturen, ik vond het nooit verkeerd en nog steeds niet touwens, ik werk in de produktie op ons bedrijf maar in bouw zelf van alles in elkaar dus geen lopende band werk gewoon zelf denkend werk heb ik
ik heb veel in callcenters gewerkt , ik vond t geweldig vooral inbound dus klantenservice , maaar outbound is ook heeel leuk alleen zit je dan met targets en daar kwam ik bijna nooit aan
ik heb vroeger ook als vakantiewerk wel in de productie gewerkt en vond het toen ook niet erg ofzo. Maar nu denk ik meer praktisch.....ik heb werk en kan wat sparen voor de vakantie en af en toe eens wat extra's doen..... ja, het liefst zou ik iets heeeeeeeeeel anders doen, maarja, dat schuiven we maar even vooruit voor als de tijd daar is, maar tot die tijd zal ik toch ook echt moeten werken..... het is gewoon zo rot dat er hier in de buurt niet veel is....ja, verzorgingstehuizen endan kan je een opleiding tegelijk volgen, leuk, maar dat kan ik nu echt niet combineren met 2 jonge kinderen en een man die een hbo studie gaat doen en geen familie in de buurt die af en toe eens zou kunne inspringen.....zucht......ach ja....... @Nikkie: Ja klantenservice heb ik ook gedaan en dát vond ik ook leuk! Alleen hebben ze nu alleen maar outbound en dat vind ik werkelijk verschrikkelijk om te doen!
Ik ben zelf al ruim 10 jaar werkzaam geweest in de productie, (zowel als productiemedewerker als operator) maar ja nu ik zwanger ben gaat die vlieger dus niet meer op. Ik heb vanalles gedaan, van remkabels tot frisdrank tot tv schermen. En het ligt er maar net aan welk werk je doet, bij de ene begin je aan de band en als je eenmaal wat verder bent ga je meer zelfstandiger werken. Zo heb ik bij de frisdrank fabriek uiteindelijk vanalles en nog wat gedaan, machines in de gaten houden, alles in stellen en dingen zelf repareren. Was daar dus manusje van alles aan de lijn. En bij het laatste bedrijf heb ik ook aan de machine gestaan, was iets meer repetatief werk maar zeer zeker niet saai omdat de machine nog wel eens wat grillen had en ik de kwaliteit goed in de gaten moest houden. Ik zelf vond het altijd wel leuk werk omdat je na een tijdje wel verder kunt gaan in het proces en je weet na een tijd precies hoe bepaalde dingen in elkaar zitten (kan soms best handig zijn hihihi).
Ik heb niet zo zeer in productie zelf gewerkt maar wel er tussen ik was kwaliteitscontroleur ja hou je vast van silicone borstimplantaten ha ha. Echt ik vond het heerlijk werken veel werk lekker druk en gezellig heel relaxed. Helaas ben ik ziek geworden en ben ik nu afgekeurd. Voor mij was ook ik had werk en ik was er blij mee succes meid
Ik heb een tijdje in de productie gewerkt. Groente en fruit snijden en of verpakken. Ik vond het zwaar! Vooral omdat je de hele dag moest staan en tillen en ik jonge kinderen had dus naast het werken ook al de hele dag moest tillen en lopen en staan. Ik kon al snel geen sla enz meer zien! M'n handen deden ook enorm pijn. En je moest 2/3 paar handschoenen aan en met m'n kleine handen schoot dat niet echt op. Niet echt een positief verhaal dus daarom ben ik ermee gestopt omdat ik er zelf aan onderdoor ging. Dan maar minder te besteden, ik wilde mezelf niet kapot werken. Oh ja ik werkte 3 dagen per week.
mijn vriend werkt in de productie, bij een keukenboer. hij moet kei en keihard werken,alles met de hand tillen, met 1 pauze per dag.(heel vaak en lang overwerken en ze hebben een qwotum (als ik dat goed schrijf zo) die flink omhoog geschroefd is) als hij weg kon zou hij weggaan. maar dat is in deze tijd niet zo heel slim om een vast contrakt op te geven.
Ik heb ook een aantal jaar in de productie gewerkt, begonnen met inpakken, later in de boekbinderij en als laatste autospiegels in elkaar zetten, ploegendiensten braken me op en ik vond het nou niet echt een uitdaging, uiteindelijk op kantoor terecht gekomen en na 11 jaar toch maar boerin geworden
ik denk wel te weten welk bedrijf dat is, ik heb er volgens mij nog 2 jaar terug voor gesolliciteerd Ik heb vanaf 2007 tot aan mijn zwangerschapsverlof dec '10 in de produktie gezeten. voornamelijk als orderpicker (bij een heel groot farmaceutisch bedrijf). Gezellig als enigste dame tussen al dat testosteron Toen ik zwanger was mocht ik niet meer orderpicken, wel inpakken aan een tafel en codes invoeren op de pc. In tijden dat ik niets te doen had ging ik wel stiekem een ordertje pikken maar dan krijg je vanzelf wel de rekening gepresenteerd. Voor een niet zwangere is het namelijk al vrij fysiek zwaar (dozen van meer dan 10 kilo tillen en héél véél bukken) laat staan voor een zwangere ik zou er in ieder geval wel goed rekening mee houden dat het lichamelijk heel zwaar kan zijn.
Ik heb vroeger veel vakantiewerk gedaan op de verpakkingsafdeling van een levensmiddelenbedrijf. De werkzaamheden wisselden daar per dag, vond het werk helemaal niet zo vervelend, ik had leuke collega's waarmee je lekker kon kletsen tijdens het werk. Heel zwaar vond ik het niet, je moest wel kratten vullen enzo en die weer ergens opzetten, maar het meeste zware werk deden machines voor je.