Ik weet niet meer in welke folder ik het gezien heb

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik zag vorige week een folder (ik dacht Lidl) waarin een spijkerbroekje stond met roze stoffen riem voor iets van 7 of 8 euro. Er stond bij: vanaf maandag (en ik meen echt de derde februari). Nu was ik vanmorgen bij Lidl en ze hebben het helemaal niet. :(

Ik heb voor de zekerheid even in de Aldi-folder gekeken, misschien had ik me vergist, en daar staat het ook niet in.

Ik heb het toch niet gedroomd? ;)

Weet iemand wat ik bedoel? Misschien ben ik ook wel in de war en was het een folder van een week eerder?

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    ik zag hier wel zoiets bij de lidl liggen vandaag. Maar ook maar 1 verdwaalde.

3. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    klopt dit was bij de lidl maar ging afgelopen donderdag al in dus ik ben bang dat ze bijna overal al op zijn

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Lidl idd. Van vorige week. Maar het is niet vreemd voor de Lidl om te adverteren met dingen die ze niet hebben. Nooit gehad of beroerd ingeslagen.;)`

Staat wel bij vanaf 3 feb..

5. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
  6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hadden ze die ook voor jongens?
    Ik heb 2x vaker een spijkerbroek van de Lidl gehad en die blijven echt heel erg lang mooi en gaan bijna niet stuk.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja die bedoel ik, dankje. Ik kon het zelf niet zo gauw vinden online en ook niet tussen mijn oud papier.

Wat raar, heb ik toch gelijk met mijn 3 februari. Stom zeg dat ze het dan niet hebben. Heb het nog gevraagd in de Lidl aan een medewerker, maar hij wist er niks van, hij zei dat het dan in de schappen moest liggen (daar lag het dus niet). En hij keek in de folder, maar dat is de nieuwste folder, met stamppotten voorop. Maar het is een folder eerder waarin het stond.

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dat weet ik zo niet, niet op gelet iig.

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik denk dat het bij Lidl net zo werkt als bij de Aldi: aanbiedingen worden geleverd naar de omzet van het filiaal. Van sommige dingen wordt er dus maar heel weinig geleverd en dan is het zo op. Daarom moet je er ook echt heel snel bij zijn (lees: voor de winkel kamperen), jammer genoeg.

10. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen geweest bij de lidl en inderdaad lagen hier veel van die spijkerbroekjes, ook de roze variant.

11. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Dat is inderdaad vanaf vandaag!
    En voor de mensen dir zeggen dat er weinig binnen komen: een filiaal met weinig omzet heeft minder non-food en krijgt dus een stuk minder binnen..
    een filiaal met veel omzet heeft ook meer nonfood en krijgt dus ook een stuk meer binnen!
    Maaaaar sommige dingen gaan gewoon super super snel en daar moet je optijd bij zijn helaas...

12. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    En we hebben alleen de nieuwste folders in het filiaal liggen (snap ook niet waarom) de oude worden altijd weggegooid ook al bewaren we die bij de kassa... er hangt wel altijd een poster met hen nonfood van die dag!
    En als mensen bereid zijn naar een ander filiaal te rijden bellen wij die altied op of ze daar nog in de manden ligge

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Sneller dan maandagochtend kon niet. ;)

14. koala28

koala28 Niet meer actief

Oh jawel. Bij ons moet je altijd op zaterdagavond vlak voor sluitingstijd gaan. Dan liggen de aanbiedingen van maandag er al en dat weten de meeste mensen in de buurt nu.
    Zelfde geldt voor de aanbiedingen van donderdag. Deze liggen op woensdagavond half uur voor sluitingstijd in de winkel en dan gaan ook gelijk veel mensen.
    Op donderdag- of maandagochtend ben je dan al te laat.

Deel Deze Pagina