wie werkt er als gastouder

Discussie in 'De lounge' gestart door moppie1982, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeisjeA19

MeisjeA19 Actief lid

22 feb 2010
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah ik leer hier ook een hoop zeg haha.
    hoop ooit ook gastouder te worden!:)

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik lees graag mee.

3. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik neem aan dat de de juiste opleiding en kinder ehbo hebt? Dit is namelijk verplicht. Verder stelt de screening niet veel voor. Ze kijken je huis na en zeggen wat je nog moet veranderen.

1 tip: Laat je niet belazeren door een gastouderbureau. Hiermee bedoel ik dat er gastouderbureau's zijn die een percentage van jou inkomen houden en een ontzettend hoog maandbedrag aan de ouders vragen.
    Een goed gastouderbureau past zich aan aan jou wensen. JIJ hoort dus te bepalen wat je wilt verdienen.
    Ik heb geregeld dat mijn ouders 30 euro per kind per maand kwijt zijn aan het gastouderbureau, dat vonden ik en de ouders meer dan voldoende.

4. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    hebben jullie als zelfstandige een verzekering afgesloten tegen bijv arbeidsongeschiktheid of tegen ww of tegen ziektewet
    zo ja hoeveel betalen jullie daar voor per maand of per jaar als ik vragen mag en hoeveel kun je aftrekken van de belasting

5. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    moet je als gastouder die zelfstandig is ook een naam hebben voor de inschrijving bij de kvk en voor de belastingdienst en zo

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

je laatste 2 vragen:

1) nee mag je niet aftrekken, ja is onwijs duur en ik heb er daarom gen afgesloten.

2) ja je moet een naam verzinnen, maar heel moeilijk hoeft dat niet zijn. Kijk wel even na of je gekozen naam orgineel is voordat je kosten gaat maken qua reclame/advertenties. Kvk kijkt het ook na als je je inschrijft.

7. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    he yolanthe

ik heb op internet gelezen dat je die verzekeringen die je afsluit via het uwv dus ww ziekte arbeidsongeschiktheid wel kunt aftrekken van de belasting

8. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ik ben er helemaal uit het is me redelijk duidelijk
    ik ga me aanmelden en als ik niet door de selectie heen kom dan blijf ik werken waar ik nu werkzaam ben en als ik wel door de selectie ben en ik mag als gastouder gaan werken dan zeg ik pas mijn baan op. dat is het slimste denk ik
    ik wil het als zelfstandige gaan doen

9. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    succes ik duim voor je...
    het is heel leuk werk...