wie werkt er bij de ambulance?

Discussion in 'De lounge' started by mamabeer, May 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ze zijn gelukkig heel erg lief:) dat scheelt wel. Maar als alles goed gaat zal ik me een stuk beter en fitter voelen na de operatie:D

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    sjee 300 zeg, das echt snel..heb je dat dan later gekregen of altijd al en had je het dan niet door, lijkt me een naar gevoel 300 slagen per minuut:S
    veel sterkte ...lijkt me niet niks

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb het als klein kind al gehad dat ik pijn en steken op de borst had maar mijn moeder zei altijd dat komt omdat je groeit. En toen ook vaak gehad dat me hart op hol sloeg maar nooit echt aandacht aan geschonken want ik dacht dat het niks was...en toen ging het vaak vanzelf weer over. Maar toen ik zwanger was van de eerste begon het ineens heel hevig en heeft me hart op de eerste hulp even stil gestaan..toen zijn ze onderzoeken gaan doen maar konden steeds niks vinden tot een jaar geleden dan. Er waren wel veel echo's gemaakt enzo maar veel door in opleiding of die het gewoon niet zagen en na een echo door de cardioloog zelf was het al snel duidenlijk. De lekkende hartklep hadden ze in 2005 al gezien maar toen was ie nog in stadium 1 dat was toen niet ernstig. Gelukkig begin ik van te voren altijd flink te zweten en heb ik alle tijd om de oppassen te bellen. of ik voel het al aan als ik s'morgens opsta dat het niet echt mijn dag gaat worden dan geef ik iedereen al vast een seintje

ik heb het wel altijd door omdat alles gaat in het ritme mee. Mijn borsten bewegen dan ook mee op het ritme en ik voel het in me ogen. En meestal begin ik happerend te ademen

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    jeetje, ik heb 121 slagen per minuut in rust en dat is al erg veel, heb ook al 7 maanden een bloeddruk van 157 over 98, wat ook te hoog is , ik heb normaal, zelf toen ik zwanger was, 120 over 81, maar ze doen er niets aan. Komt nog van mn depressie van mn vorige werk zeggen ze.

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    mijn bloedruk is altijd vrij laag gelukkig. Mijn normale hartslag is rond de 130 zonder medicatie dan. Met de nieuwe medicatie heb ik 70:D maar die klote dingen zijn zo zwaar dat het net voelt alsof ik 2 weken lang gezopen heb en niet geslapen heb. Valt ook te merken aan me aanwezigheid hier...normaal vrij actief maar sinds die nieuwe pillen ga ik ieder vrij uurtje wat ik kan vinden ff liggen

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    kunnen ze je geen pillen er voor geven? Houd het maar goed in de gaten. Er zijn ook op natuurlijke basis "medicijnen"die goed werken ertegen. Je kunt het proberen mss werkt het wel. Is altijd handig van die artsen om het steeds ergens op te schuiven..je zit er wel lekker mee. Zit je nu wel weer lekker in je vel?

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nu gaat het super, zalige baan! alleen bloeddruk en hartslag blijven hoog, hartfilmpje etc alles is gemaakt maar niets te zien. Bloeddrukverlagers ga ik van zn leven niet aan.

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    dat is wel shit! bloeddruk verlagers zijn ook niet echt geweldig. Je hebt ook speciale dieeten die je bloeddruk verlagen. Maar dat zal je wel al allemaal geprobeerd hebben. Als je er goed bij voelt zou ik verder niks eraan doen maar zelf wat in de gaten houden en als ze zeggen dat het weg gaat mss gaat het weg maar 7mnd is wel erg lang. Heb je een bloedruk meter thuis? Ik ben van plan om me zo'n horloge te halen waar de hartslag op te zien is zodat ik niet steeds m'n pols hoef te timen

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

nee, mn mam heeft een bloeddrukmeter. En dieeten? Ik eet al amper, 2 boterhammen sochtends, 2 smiddags en mn avondeten, en drink alleen water.

Thats it.

Share This Page