klacht Prenatal

Discussie in 'De lounge' gestart door namida, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namida

    namida Actief lid

    25 okt 2012
    224
    0
    16
    Hoi,

    Ik heb 30-09 inkopen gedaan bij Prenatal.
    Wilde vorige week bij mijn dochter een maillot aandoen die ik toen gekocht had. Hier niets mee gedaan zat nog kartonnetje omheen.
    Nee, maatje 50/62!!!! Terwijl er een karton omheen zit van 86/92!!
    Ik terug....nee mevrouw het is al weken geleden, hier doen we niets meer aan. Waaaaaaaaaaaaatttttttttttt!!!!!!!
    Is toch een fout van Prenatal of niet soms!
    Ik ben mn geld kwijt (7euro).

    Voor mij geen Prenatal meer!!!!

    Suggesties welkom!
     
  2. baby2011

    baby2011 Fanatiek lid

    15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    prenatal een email sturen!!!
     
  3. josa90

    josa90 Actief lid

    24 feb 2013
    383
    25
    28
    pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf
    Inderdaad een mail sturen, dit is hun fout, ook al is de datum al voorbij dit horen ze netjes op te lossen.
     
  4. Gean85

    Gean85 Fanatiek lid

    18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dit!
    Sowieso hadden ze uit coulance direct een nieuwe maillot moeten geven.
     
  5. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Een mail sturen! Zeker doen. Belachelijk zeg.
     
  6. Imensa

    Imensa Niet meer actief

    vervelend idd. maargoed er staat op website 14 dagen ruilen tegen de winkelprijs, op vertoon van de kassabon.
    regels zijn regels.

    Daarom check ik bij thuiskomst altijd alles.
     
  7. Mystiek

    Mystiek Fanatiek lid

    19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Die regels zijn voor het geval je je bedenkt, niet voor het geval er een fout is gemaakt door de keten zelf.
     
  8. Imensa

    Imensa Niet meer actief

    je wilt niet weten wat mensen allemaal doen tegenwoordig! :$
     
  9. namida

    namida Actief lid

    25 okt 2012
    224
    0
    16
    Ja maar goed, je mag er toch op rekenen dat de maillotjes goed zijn!
    Kleding kijk ik ook altijd na....grrr.
     
  10. namida

    namida Actief lid

    25 okt 2012
    224
    0
    16
    Vrijdag j.l. teruggeweest met maillot......maar ik kan het shaken!
     
  11. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zou zoals gezegd word mailen, foto erbij. En misschien niet helemaal correct hoor, maar een nieuwe mailliot kopen in de goede maat, en dan ruilen binnen de 14 dagen en dan de oude ruilen tegen een ander maatje.
     
  12. Imensa

    Imensa Niet meer actief


    precies en daarom krijg je dus dit soort dingen ;)
     
  13. Melief

    Melief Niet meer actief

    Op de mail reageren ze niet eens bij mij... hier absoluut geen prenatal meer!
     
  14. Leo85

    Leo85 Niet meer actief

    Wat slecht dat ze hier niets mee doen..

    Ik heb juist goede ervaringen hier.. Muziekdoosje van mobiel in de box was kapot (na paar weken al).. Had m cadeau gekregen en schoonzusje had de bon niet meer, maar heb gratis een nieuwe meegekregen van ze..
     
  15. BB88

    BB88 Fanatiek lid

    17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Hier duurde het 4 (!) weken voor ik antwoord kreeg op een mail.
    Zou het ook op de facebook pagina zetten (waar je mijn verhaal over t boxmatras-drama ook kan lezen). Ik zou kijken of je juridisch niet in je recht staat, aangezien dit niet jouw fout is. Wens je veel succes, Prenatal en klantenservice gaat naar mijn ervaring echt niet samen.
     
  16. kylain

    kylain Bekend lid

    7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Heel slecht ja!!! Maar ik zou dit ook doen hoor! :) zeker omdat het hun fout is!
     
  17. souries

    souries Fanatiek lid

    5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hebben ze geen facebook of twitteraccount? Veel bedrijven zijn allergisch voor klachten op social media omdat dat zo lekker openbaar is. Kun je ook nog proberen!
     
  18. CreaBea87

    CreaBea87 Actief lid

    5 jun 2013
    230
    0
    0
    Als ze niet reageren op een klacht zeg is social media. Ben er niet helemaal voor maar je hebt ze genoeg mogelijkheid gegeven om het op te lossen maar helaas.....

    Werk zelf voor een groot merk en dit komt bij ons niet voor wij mogen dit gewoon ruilen en excuus dat de klant ook nog terug naar de winkel is moeten komen.
     
  19. namida

    namida Actief lid

    25 okt 2012
    224
    0
    16
    Stom dat ik daar niet eerder aan dacht! Super bedankt!
     
  20. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zou ik inderdaad ook doen. Niet correct, maar wel de makkelijkste oplossing. Zijn ze helemaal mal!
     

Deel Deze Pagina