Hoi, Ik heb 30-09 inkopen gedaan bij Prenatal. Wilde vorige week bij mijn dochter een maillot aandoen die ik toen gekocht had. Hier niets mee gedaan zat nog kartonnetje omheen. Nee, maatje 50/62!!!! Terwijl er een karton omheen zit van 86/92!! Ik terug....nee mevrouw het is al weken geleden, hier doen we niets meer aan. Waaaaaaaaaaaaatttttttttttt!!!!!!! Is toch een fout van Prenatal of niet soms! Ik ben mn geld kwijt (7euro). Voor mij geen Prenatal meer!!!! Suggesties welkom!
Inderdaad een mail sturen, dit is hun fout, ook al is de datum al voorbij dit horen ze netjes op te lossen.
vervelend idd. maargoed er staat op website 14 dagen ruilen tegen de winkelprijs, op vertoon van de kassabon. regels zijn regels. Daarom check ik bij thuiskomst altijd alles.
Die regels zijn voor het geval je je bedenkt, niet voor het geval er een fout is gemaakt door de keten zelf.
Ja maar goed, je mag er toch op rekenen dat de maillotjes goed zijn! Kleding kijk ik ook altijd na....grrr.
Ik zou zoals gezegd word mailen, foto erbij. En misschien niet helemaal correct hoor, maar een nieuwe mailliot kopen in de goede maat, en dan ruilen binnen de 14 dagen en dan de oude ruilen tegen een ander maatje.
Wat slecht dat ze hier niets mee doen.. Ik heb juist goede ervaringen hier.. Muziekdoosje van mobiel in de box was kapot (na paar weken al).. Had m cadeau gekregen en schoonzusje had de bon niet meer, maar heb gratis een nieuwe meegekregen van ze..
Hier duurde het 4 (!) weken voor ik antwoord kreeg op een mail. Zou het ook op de facebook pagina zetten (waar je mijn verhaal over t boxmatras-drama ook kan lezen). Ik zou kijken of je juridisch niet in je recht staat, aangezien dit niet jouw fout is. Wens je veel succes, Prenatal en klantenservice gaat naar mijn ervaring echt niet samen.
Hebben ze geen facebook of twitteraccount? Veel bedrijven zijn allergisch voor klachten op social media omdat dat zo lekker openbaar is. Kun je ook nog proberen!
Als ze niet reageren op een klacht zeg is social media. Ben er niet helemaal voor maar je hebt ze genoeg mogelijkheid gegeven om het op te lossen maar helaas..... Werk zelf voor een groot merk en dit komt bij ons niet voor wij mogen dit gewoon ruilen en excuus dat de klant ook nog terug naar de winkel is moeten komen.