Wie werkt er bij de blokker?

Discussie in 'De lounge' gestart door pcootje, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Succes met de afhandeling. Ik hou mijn hart vast, maar hopelijk is het gewoon opgelost hiermee!!
     
  2. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Wat raar zeg. Ze zouden je toch gewoon een vervangend product moeten kunnen leveren. En zo niet, dan een waardebon van 18 euro, zodat je toch recht hebt op die aktie.
    Hopelijk lossen ze het netjes op.
     
  3. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Succes.. ik had een keer bij de blokker een slee die niet tegen de kou kon en dat vond de verkoper echt totaal niet vreemd.
     
  4. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    :$:$:$ serieus? Whaha, die kwam vast van een andere planeet;)
     
  5. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Gut de Blokker! Ooit een stofzuiger gekocht maar die ging kapot na één keer zuigen. Dus terug naar de winkel. Ik kreeg ze toch echt niet aan hun verstand gebracht dat ik eerst de stofzuiger moest aanzetten om er achter te komen dat hij daarna meteen kapot zou gaan. Ik kon hem niet meer terug brengen want hij was gebruikt! En het erge is nog dat ze alle filialen binnen een straal van 15 kilometer hebben gebeld dat als ik bij hun zou komen ze de stofzuiger niet terug mochten nemen. Ze kunnen de stofzuiger in hun gat krijgen. Ik was woest.
     
  6. Jemm

    Jemm Actief lid

    5 okt 2013
    277
    0
    0
    Wat een gedoe om niks zeg pfff! Toch niet jou probleem dat ze er met de kassa niet uitkomen. Snap niet waarom ze jou niet gewoon een ander Kado laten uitzoeken en de rest zelf uitzoeken hoe ze het moeten afhandelen.
    ;)
     
  7. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    ja inderdaad...zo hoort het eigenlijk te gaan


    @kletskoek...je hebt ook fabrieksgarantie...
     
  8. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee dit viel niet onder de garantie. Ik heb alles en iedereen gebeld. Ze wilde me niet helpen.
     
  9. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ik zou ze gewoon de optie geven: of ik breng alles terug en krijg mijn geld weer. Zij zijn degene die geen passend artikel kunnen leveren en zijn dus in gebreke en dan mag je dit als consument eisen. Of ze laten je een passend artikel uitzoeken met een waarde van 18.00 euro. Hoe zij dit binnen het bedrijf oplossen is niet jouw probleem.
     
  10. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Dit is echt belachelijk er is een wettelijke garantietermijn vastgesteld. Sommige winkeliers halen echt de rest die het wel netjes doet naar beneden.
     

Deel Deze Pagina