Wat raar zeg. Ze zouden je toch gewoon een vervangend product moeten kunnen leveren. En zo niet, dan een waardebon van 18 euro, zodat je toch recht hebt op die aktie. Hopelijk lossen ze het netjes op.
Succes.. ik had een keer bij de blokker een slee die niet tegen de kou kon en dat vond de verkoper echt totaal niet vreemd.
Gut de Blokker! Ooit een stofzuiger gekocht maar die ging kapot na één keer zuigen. Dus terug naar de winkel. Ik kreeg ze toch echt niet aan hun verstand gebracht dat ik eerst de stofzuiger moest aanzetten om er achter te komen dat hij daarna meteen kapot zou gaan. Ik kon hem niet meer terug brengen want hij was gebruikt! En het erge is nog dat ze alle filialen binnen een straal van 15 kilometer hebben gebeld dat als ik bij hun zou komen ze de stofzuiger niet terug mochten nemen. Ze kunnen de stofzuiger in hun gat krijgen. Ik was woest.
Wat een gedoe om niks zeg pfff! Toch niet jou probleem dat ze er met de kassa niet uitkomen. Snap niet waarom ze jou niet gewoon een ander Kado laten uitzoeken en de rest zelf uitzoeken hoe ze het moeten afhandelen.
Ik zou ze gewoon de optie geven: of ik breng alles terug en krijg mijn geld weer. Zij zijn degene die geen passend artikel kunnen leveren en zijn dus in gebreke en dan mag je dit als consument eisen. Of ze laten je een passend artikel uitzoeken met een waarde van 18.00 euro. Hoe zij dit binnen het bedrijf oplossen is niet jouw probleem.
Dit is echt belachelijk er is een wettelijke garantietermijn vastgesteld. Sommige winkeliers halen echt de rest die het wel netjes doet naar beneden.