Bultje down-under

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik had de hele dag al een beetje jeuk tussen mijn benen :) en toen ik straks even voelde, toen voelde ik een bultje. Het voelt als een flinke bult maar hij ziet eruit als 4 mm. ongeveer maar het irriteert.

Verdwijnt dit vanzelf weer?

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Ja hoor verdwijnt vanzelf weer. Heb ik ook wel eens gehad. Een grote jeukbult ofzo. Wel lastig, maar binnen een week weer weg.

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    waarschijnlijk een ontstoken haarzakje...
    is hoogstwaarschijnlijk met een paar dagen over (misschien wordt het morgen eerst nog wel erger/groter), eventueel kun je met je ** in een bak met soda / groene zeep gaan zitten.

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb dat ook wel eens. Bij mij is het altijd pijnlijk als ik er op druk. Gaat vanzelf weer weg.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok! Bedankt voor de reacties.

Nouja... ik moet van de week toch weer naar de gyn. Dus moet dan tóch met de benen wijd. Kan het eventueel gelijk even laten zien.... Anders zou het niet snel iets zijn waarmee ik naar de HA zou gaan.

Maar dan weet ik in elk geval wat het is en dat het ook wel weer verdwijnt. Niet dat het een schimmel is of zo.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    toen ik dit voor het eerst kreeg was ik jaar of 15
    en op school hadden we gezondheidskunde les en ging over geslachtsziektes.
    ik was er van overtuigd dat ik dat via een wc had opgelopen
    het leek in mijn ogen op syfillus.
    zo heb ik daarna ook nog van allerlei andere ziektes(voornamenlijk in mijn hoofd)gehad.
    gezondheidskunde bezorgde mij maar 1 soort ziekte
    hypochondrie

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    heb ik ook eens gehad, was ook erg rood. Dacht ook weet ik t wat te hebben maar bleek een ingegroeid haartje te zijn. Jeukte echt vreselijk.
    Heb er een cremepje voor gekregen (fucidin) was binnen een paar dagen weg

Heb t laatst nog eens gehad, toen zag ik het haartje onder de huid zitten, dat met een naaldje eruit gehaald en dag erna geen jeuk en geen rood meer

Deel Deze Pagina