Heb ik inderdaad ook gehad. Na het afschaffen van de chipknip kreeg ik wel 5 bedragen terug variërend van wat centen tot 10+. Allemaal met andere volgnummers
Oh jeetje! Nou als ik weer een brief krijg gaan we maar weer een poging doen. Heb wel bij het laatste contact om schriftelijk bewijs gevraagd, dat de fout bij hun zit en die heb ik gekregen. Maar je zou maar door deze onzin een bkr registratie krijgen!
Nou de abn heeft nog niet teruggebeld, zo slecht dit. Het is dat we weten waar ons geld heen is maar dit kan toch niet! Ik ben zo opgefokt, die eikels daar zeg!! Ik heb vandaag alle automatische incasso's bekeken, dus nuon, zorgverzekeringen, dela, hyptheek, kpn en noem maar op. Gelukkig heb ik nog een rekening bij de rabo die ik niet meer gebruikte maar wel actief is, daar wordt nu ons salaris opgestort zodat we daar al onze vaste lasten vanaf kunnen laten schrijven. Verder heb ik niet veel kunnen doen want mijn zoontje is snotverkouden en heeft verhoging, ik laat hem dan ook niet graag achter bij een oppas. Vriend moet gewoon de rest regelen! Ik heb geen woorden over de manier van service van de abn, eerst heffen ze doodleuk je rekeningen op en "geven" je geld weg, en vervolgens ben je al 24 uur verder en hoor je niets! Ik wil naar het hoofdkantoor van ze, of met één of andere hoge pief praten maar daar moet je natuurlijk een afspraak voor hebben. Volgende week hebben we een week vakantie en als dit allemaal niet is opgelost voor die tijd is die week dus ook naar de knoppe dankzij hun!
Naast een dikke vette klacht bij elke mogelijke instelling ... Kan schoonvader in sneltreinvaart niet gewoon dat geld terugstorten naar jullie (desnoods naar die RABO-rekening)? Dan kunnen ze bij ABN je rekening(en) nog terug gaan openstellen, maar dan heb je tenminste je geld al terug.
Nee, zeker de Private Banking afdeling is gewoon tuig, ik heb er geen andere woorden voor. De man was ouder, maar heeft nooit zelf zijn bankzaken gedaan, dat deed sm. Toen mijn sm overleed, was hij dus redelijk aan de wolven overgeleverd. Het is dat mijn man en zwager een deel van zijn zaken overnamen (betaalden de rekeningen e.d.) maar ja, als de man zelf naar het kantoor gaat, dan doe je zo vrij weinig. Het was echt om te janken, mooie praatjes aan mijn sv vertellen, en ondertussen de boel gewoon laten verdampen. Mijn sv dacht echt dat dat geld van die chipknip eigenlijk gewoon op zijn rekening stond. Iemand is dus met hem mee naar buiten gegaan, naar het apparaat en heeft hem het maximum op die chipknip laten zetten.
ik zou zelf de rekening van de abn niet meer terug willen... Dikke klacht en naar een andere bank. Mijn vader was vroeger gemachtigd over de rekening van mijn (dementerende) oma. Na het overlijden van mijn oma kon hij de rekening niet opzeggen zonder haar handtekening... Is zo hoog opgelopen dat mijn vader uiteindelijk (na een paar weken) in een volle bank iets te hard heeft gevraagd of hij dan oma maar moest opgraven en haar met wat hulp moest laten tekenen om die rekening op te zeggen. Daarna kon het ineens wel anders en hoefde mijn vader niet zo'n toon aan te slaan... Erg fijne service dus!
Ik snap m'n schoonvader ook niet, hij doet niet eens moeite om zelf de bank even te bellen of langs te gaan. Van de abn wederom niets gehoord, ik voel me een beetje een bitch maar ik eis nu dat vriendlief morgen verhaal gaat halen op het kantoor waar mn schoonvader die rekeningen heeft opgeheven. Ik wil dat geld deze week nog terug, volgende week hebben we vakantie notabene! En de abn is een klant kwijt, zo respectloos dat zij te werk gaan, intussen zijn er al 2 dagen voorbij nadat we deze grove klacht hebben ingediend en ze doen gewoon niets.
Maar je zegt dinsdagochtend al dat je vriend en zijn vader na de bank gaan om verhaal te halen. En hier staat nu, dat hij vandaag van jou verhaal moet gaan halen bij het kantoor? Jij zei ook nog een rekening bij de Rabo te hebben, dan kan s vader toch heel simpel daar het geld naar boeken? Ik vind het een beetje een gek verhaal zo.
nou inderdaad je zegt dat je weet waar het geld is, vraag je schoonvader dat over te boeken naar je rabo rekening en voila, zet daarna je klacht door bij de abn, of hef je rekeningen helemaal op daar.. Ik snap het niet zo goed. Ik zou echt mijn schoonvader het geld laten overboeken naar jou.. zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Ik heb goede ervaringen met de ABN Amro op Facebook aanspreken. Meestal bellen ze dan binnen anderhalf uur of sturen ze je een berichtje met wanneer ze je kunnen bellen. Gelukkig heb ik dat soort zaken nog nooit meegemaakt daar. Ik heb juist gedonder met de ING gehad.
Maar dat geld terug is toch niet zo moeilijk te regelen? Je schoonvader heeft het toch? Spoedopdracht naar je raborekening en het is geregeld. Dat kan je sv toch doen?
Wat een bijzonder verhaal. Ik zou echt niet gaan wachten tot sv of vriend langs gaan, maar lekker zelf langs gaan! Het is toch ook jouw geld? En al helemaal niet op een reactie van de abn wachten. Als ze zoiets bij mijn hadden geflikt had ik elk uur aan de telefoon gehangen. En het op sociale media geslingerd.
Ik snap er niks meer van. Eerst schrijf je dat je vriend en schoonvader samen naar de bank gaan en nu moet je vriend nog gaan? Sorry, misschien heb ik ergens overheen gelezen. Maar goed. Ik ben het wel met Assz eens. Ik zou niet wachten op vriend of schoonvader, maar zou zelf op stoep staan en net zo lang blijven staan tot het helemaal geregeld is. Daarna een vette klacht indienen en als die niet naar behoren wordt afgehandeld een klacht indienen bij de Kifid (klachteninstituut financiële dienstverlening.) Succes in ieder geval.
Ik werk in de financiële sector en je moet een tegenrekeningnummer opgeven als je rekeningen opheft waar nog geld op staat, dat zal je schoonvader heus wel gedaan hebben.Dus hij moet nu over de brug komen met jullie geld. Hiernaast kan hij geen rekening opheffen als hij er zelf geen mederekeninghouder van is...Ik weet niet of je man dat vroeger misschien ooit heeft geregeld? maar iemand die geen rekeninghouder is kan ook de rekening niet opzeggen.
+1 Daarnaast moet bij bij de ABN altijd naast de legitimatie ook de handtekening gecontroleerd worden van de rekeninghouder. Deze staat in het systeem. Maar wat ontzettend slecht dat je nog niets hebt gehoord zeg!! Ik zou naar het dichtstbijzijnde hoofdkantoor gaan en niet eerder vertrekken dan dat zij de boel weer in orde hebben gemaakt! Een beetje stampij maken mag best! Ze kunnen het opheffen van de rekening binnen een bepaalde tijd weer ongedaan maken en de bedragen van de tegenrekening storneren.
Je kan toch nu met je schoonvader naar de bank gaan. Hij zou van mij acuut mee moeten anders had hij echt een probleem.