wie werkt er bij een bank ivm rekening opgeheven

Discussie in 'De lounge' gestart door Piepie, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wat een verhaal! Al opgelost inmiddels?

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoi Jusi,
    Ja eindelijk is het opgelost, vandaag toen inlogde bij de bank stonden die 2 rekeningen weer op onze naam. We zijn er niet over gebeld, geen excuus gehoord niets!

Wat ik vervelend vind hier is dat er mensen zijn hier die het verhaal maar "raar" vinden en denken dat ik het uit mijn duim zuig. Ik ben bijna 40, ik hoef geen "negatieve" aandacht. Mensen kunnen hard zijn al bedoelen ze het niet zo misschien. Je hebt het al op je zenuwen door dat bankgedoe. Dat ik wilde dat vriend en zijn vader samen naar de bank zouden gaan maar dit niet deden daar kan ik niets aan doen, ze zijn allbei eigenwijs en om familieruzie te voorkomen wachten ze af tot de bank zelf actie ondernam ( was ik het niet mee eens maar goed ) Mijn schoonvader zal echt uit zijn eigen niet naar de bank gaan, die is uit het jaar 0 en vind dat de schuld bij de bank ligt. Dus nu heeft de bank zelf het geld teruggevorderd. Ik ben blij dat ons geld terug is, ik heb nog 2 nachtdiensten en dan heb ik vakantie.....

3. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    fijn dat het in ieder geval is opgelost. maar wat een slechte service zeg....

4. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat het uiteindelijk is opgelost

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006