wie werkt er hier allemaal in het ziekenhuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Hier net zo, man en ik werken beide in het ziekenhuis hier en onze zoon zit op het KDV er tegenover voor kinderen van ziekenhuispersoneel.

Ze hebben verlengde openingstijden (7:00-18:30 uur) en zelfs dat is wel eens lastig te halen met onze werktijden / diensten / enz maar met goed plannen is het goed te doen. KDV is fantastisch!
    Ook leuk om daar (kindjes van) collega's te treffen natuurlijk.
    Overigens zijn we allebei superblij met onze banen - ik werk 40 uur per week, mijn man officieel 46 uur (maar in werkelijkheid meer).
    Succes met je keuzes!

2. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ik werk ook in de zorg, als radiotherapeutisch laborant (hele mond vol..:D). We hebben een erg gezellige afdeling, en ik heb het er goed naar m'n zin! We hebben geen hoge werkdruk (al ervaren sommige collega's dat anders..;)). Ik werk 3 vaste dagen in de week, van begin op z'n vroegst om 8.00 uur en op z'n laatst om 9.30, tot 16.30/18.00 uur. In het weekend hebben wij een bereikbaarheidsdienst, zo'n 2x per jaar (of meer als je diensten van een ander overneemt..). We hebben een kdv bij het ziekenhuis liggen waar onze meid 2 vaste dagen in de week naar toe gaan.

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    ik doe ook de opleiding!heel interessant!:)
    Maar ik ga misschien door voor hartfunctielaborant(als ik dat red):)

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik ga nu naar de dagbehandeling van de rontgen waar ze hartkatheterisaties verrichten, dotterbehandelingen, cardioversies etc.
    regio utrecht. Interesse?:)

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb tot januari op de huisartsenpost gevestigd binnen het zh gewerkt, en deed dit 24 uur.
    Ben gestopt omdat ik het moeilijk met de kleine te combineren vond.
    Ben sinds januari weer werkzaam in een huisartsen praktijk en vind momenteel de vastigheid wel lekker.
    Misschien in de toekomst weer terug naar het zh, daar liggen toch meer mogelijkheden je verder te ontwikkelen.

6. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ben ook verpleegkundige en heb een tijdje in het ziekenhuis gewerkt maar na mijn hernia is het niet meer mogelijk om aan het bed te staan! Nu ben ik docent op een MBO en geef vpk-vaardigheden en anatomie etc. Ook erg leuk. Ik doe nu ook een docentenopleiding.

Deel Deze Pagina