Het heeft niks met zwangerschap te maken (of je moet iets kwijt willen over de zwangerschap dat kan...) maar mij werd gevraagd of ik dit door wilde sturen dus dacht ik misschien dat er op zp wel mensen zijn die mee willen doen? Ik zelf zal een van de eerste zijn die voor deze rubriek in de yes komt en heb een geweldige shoot gehad hier komt het: Wil jij je mening of idee kwijt in Yes? Kom op de zeepkist! Yes start een nieuwe rubriek. Een rubriek waar jij je mening of idee kwijt kan! Heb jij een goed idee? Maak je je ergens woest over? Of juist heel blij? Heb je een probleem overwonnen, wil je iemand in het zonnetje zetten of heb je een waanzinnige oplossing bedacht voor een probleem? Heb je je grote liefde gevonden/verloren of iets heel goeds gedaan voor de maatschappij? Is je oma overleden en wil je haar een laatste eer bewijzen? Of wil je graag iets heel anders melden? Doe dan mee aan de nieuwe rubriek Op de zeepkist. Meld je aan bij Lara: laraaerts@mac.com. Vergeet niet je adres, telefoonnummer en leeftijd te vermelden en stuur een digitaal kiekje mee. Ze zoeken dus nog steeds mensen dus als je een goed idee hebt? Mail lara! Leeftijd: 20 - 27 jaar