welke site?

Discussie in 'De lounge' gestart door cherryl, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik weet dat er in het verleden al meerdere topics over kapsels zijn geweest... Maar toch heb ik een vraag die ik niet kan terug vinden :)

Ik heb zo de behoefte aan een ander kapsel en google me suf naar leuke sites... Maar praktisch op geen enkele site kan ik zoeken op haar met slag erin. Het is vaak of krullen (wat ik helaas niet echt meer heb) of stijl haar (maar dat is mijn haar ook echt weer niet!)

Kan iemand mij helpen aan een leuke site waar ook kapsels voor haar met slag erin op staan?? het trouwens om half lang haar...

alvast bedankt!

2. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    taaz.com - dat is een website waarbij je jezelf een 'make-over' kunt geven, of jezelf een ander kapsel kunt geven, zodat je kunt zien hoe je eruit ziet met dat kapsel/die make-over Is dat wat je bedoelt?:)

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hoi babygirlm, bedankt voor je reactie... maar dat is helaas niet wat ik bedoel..
    ik bedoel echt een site waar je gewoon modellen op de foto hebt staan. de meeste sites hebben alleen modellen van krul, stijl kort en lang, maar ik kan geen enkele site vinden waar ook modellen op staan voor slag haar?

4. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker

Deel Deze Pagina