Heeft iemand een huis-tuin en keuken middeltje tegen een zere keel? Hij voelt rauw van binnen en ik heb pijn bij het slikken. Heb er vannacht al niet zo lekker door geslapen. Oja... dit vraag ik omdat we geen keelsnoepjes in huis hebben. Is er iets waarmee je je keel kan smeren en wat de meeste mensen in huis hebben? Honing hebben we niet iig.
Ja ik heb het ook,lijkt wel of ik een hele dikke heel heb , een rauw stuk vlees.. En omdat je zo blijft hoesten word het alleen maar erger,zodat ik nu haast al geen stem meer heb.. Ga nu maar even na het winkeltje om de hoek even kijken of hun wat hebben.. Succes er mee
Gorgelen met lauw zout water, vooral je keel nat houden. dus veel drinken en ergens op zuigen(en dan niet een je weet wel haha
ik heb het ook sins vrijdag.. als je zwanger bent mag niets kwam ik achter.. overdag gaat het wel savonds wordt het erger dus zit de hele avond aan thee met een pot honing ernaast er heerst wat denk iedereen is stront verkouden
Ik merk idd dat even een slokje water helpt. Dus ik zit hier met een halve liter flesje naast me. En ik eet een kauwgompje. En dat je weet wel, die begrijp ik niet.
kop met heet water, halve citroen erin uitknijpen, flinke eetlepel of twee zelfs ( wat je lekker vindt) HONING.....dit voorzichtig nippend opdrinken, is namelijk erg zuur maar werkt als een tierelier en ik kan het weten want als ik ziek wordt slaat het ook op mijn keel