Via Waterloo Paradise club voor minima Hyve - hyves.nl ___________________________________________ Ik zou als ik jullie was even gaan kijken op Waterloo Paradise Deze mensen hebben een gouden hart voor de minima Je kan daar voor maar 50 euro een hele week vertoeven in het mooie belgie! (buiten schoolvakanties) en nee dit is niet per persoon! Het betreft elec kosten en water Datgene wat je wel zelf moet regelen is vervoer Ik ben van 19 sept tot 26 sept daar op vakantie geweest en het was hemels!
Ze hebben daar echt alles om je te vertoeven In een schoolvakantie kost een weekje in belgie 295 euro
erg leuk, maar als je meer een centerparcs type ben kan je ook via een slimme omweg in de herfstvakantie een midweek voor 270 euro de natuur ziet er daar wel echt schitterend uit zeg. En lief dat je het plaatst denk dat veel mensen het ook wel leuk vinden voor dat kleine beetje geld
Nee juist niet Waterloo-paradise is juist zoooooo onbekend... Paul (de stichter van wp) is al vanaf zijn 13de bezig om mensen te helpen,ouderen kinderen enz En toen hij volwassen werd werd hij een pleegouder van 150! kindjes Micheal is zijn eerste pleegkind en Hugo zijn laatste Deze mensen hebben zoveel goeds gedaan... Ik heb foto's van krantenknipsels vanaf 1966... En nu helpt hij mensen die een uitkering hebben of diep in de schulden zitten met advies,vakanties of kleding Je snapt waarom ik met zoveel lof over hun spreek
Maar dit is echt voor de minima en als je vervoer hebt (vanuit het hoge noorden kost het 64 euro heen en 64 euro terug) kost het maar 50 euro En nogmaals niet per persoon Het kost dan maar +-170 euro voor een week