Help! Mijn man is echt super attent qua kado’s altijd, voor gelegenheden maar ook spontaan. En ik ben echt een onromantische hork Nu wil ik hem graag ook eens verrassen maar ik weet gewoon niks… hij heeft niet echt hobby’s en alle “afgezaagde” kado’s heb ik al zo vaak gegeven. (Luchtje/boek ed) Heeft iemand een origineel idee? Budget Max €50.
Zonder hobby is het ook lastig. Wij spelen graag bordspellen dus dat is makkelijk. Samen ergens lunchen? Koffie drinken. Heeft hij speciaal drinken , drank, koffie , thee? Wij hebben tig manieren om koffie te zetten Wij doen niks met Valentijnsdag en heb al moeite genoeg met verjaardag en kerst dus snap je wel
Ik zou inderdaad ook kijken naar een uitje samen. Iets van een high beer of iets of samen een nachtje weg via social deal?
Ik zou ook voor een uitje gaan (samen ergens lunchen of uit eten). Ik heb laatst, naar aanleiding van dit forum! Ticket to Ride gekocht: hebben we al heel wat avonden gespeeld: ook gezellig!
Bedankt voor jullie tips, een uitje is helaas vaak lastig ivm mijn chronische ziekte. Maarrr ik kreeg een ingeving, hij zat pas steeds op marktplaats te kijken voor een dartbord. Leek hem leuk voor onder de overkapping en heeft hij vroeger veel gedaan. Dus ik heb nu een goed dartbord besteld! En dan vraag ik opa en oma om zondag op te passen om te gaan lunchen of savonds uit eten te gaan! En ik ben idd ook niet zo van het commerciële Valentijn maar omdat hij altijd zoveel moeite doet wil ik een keertje wat doen
Super leuk! dan laat je zien dat je geluisterd hebt en heb je even tijd samen! ik zou er dan een leuk kaartje bij maken dat je na het eten een potje gaat darten. Winnaar krijgt een goede massage haha