Hebben jullie dat ook wel eens... Dat je iets wil kopen (in dit geval is dat "iets" nieuwe sneakers voor mijn dochter), maar dat je allerlei smaken ziet die je leuk vindt en dat je dan dus niet kan kiezen? Nou, dat heb ik nu dus. Heel irritant, want dan zit ik dagen, zo niet weken, te twijfelen en als ik dan eindelijk de knoop heb doorgehakt dan is de goede maat niet meer beschikbaar. Voor wie wil helpen kiezen , ik twijfel o.a. tussen deze paren: Roze Muyters sneakers - Meisjesschoenen - Kinderen | Ziengs.nl Beige Clic Sneakers CX8503 - Omoda.nl Taupe Clic Sneakers CL8515 - Omoda.nl Roze Bunnies Sneakers PIM PIT - Omoda.nl Zilveren Braqeez Sneakers 414101 - Omoda.nl Zilveren Shoesme Sneakers UR4S028 - Omoda.nl Roze Braqeez Sneakers 414106 - Omoda.nl En dan zijn er eigenlijk nog wel meer die ik leuk vind... Zucht... soms word ik best moe van mezelf
Ik weet niet hoe jouw dochter met schoenen omgaat, maar schoenen zonder rubberen neus vallen hier bij voorbaat al af. Dan kan ik nl elke week een nieuw paar kopen. Ik denk ook altijd even of de schoenen wel matchen bij haar kleding. Succes met kiezen, ik kan het zelf ook niet
Mwah, dochter laten kiezen is niet echt een optie. Die kan namelijk nogal slecht kiezen. Ze vindt het al moeilijk om op haar "zindelijkheidstrainingkaart" een leeg vakje te kiezen waar de sticker op moet. Om nog maar niet te spreken over de sticker zelf .
Ik vind de Taupe Clic Sneakers wel erg leuk! Maar het moet ook matchen. Misschien toch nog een roze erbij? Je vind het vast niet heel vervelend om dan 2 of 3 paar te moeten kopen
Jaja, lastig hè Aan de ene kant denk ik "ik neem "bescheiden" schoenen, die bij van alles kunnen". Aan de andere kant denk ik "Nee, saaaaaai, ik neem lekkere hysterisch gekleurde schoenen, want ik houd van hysterisch ". Dus ja, wat is nou wijsheid
haha dus het is ook nog een erfelijk kwaaltje? Ik zou kijken naar wat voor schoenen ze nog heeft en in welke kleur en/of stijl die zijn. Heeft ze bijvoorbeeld al 3 paar roze schoenen staan zou ik in ieder geval geen roze schoenen meer kiezen. Ik let persoonlijk ook op qualiteit. Een paar klapgympies met dat zachte rubber zijn hier binnen een week al aan het slijten en hebben zwarte racestrepen terwijl zijn adidasjes met harde zool/voorkant veel langer mooi blijven.
Die zilveren shoesme! En die ene in die knalkleur, die zijn ook leuk. Ik hou niet zo van taupe en beige. Beetje saai voor een kleuter.