Ik ga vanaf volgende week 3 hele dagen werken, voorheen 40 per week maar heb te veel klachten vooral met lopen en hardebuik en nu ook bloedverlies dus moest even een stapje terug doen
Oja en voel me trouwens niet schuldig hoor er groeid een klein mannetje in mijn buik dat begrijpen ze ze zijn erg meelevend en beschermend tegen over me wat ik erg lief vind. Je moet aan jezelf denken hoor en het kleine wondertje wat in je buik groeid
Ik werk sinds 1 oktober ook halve dagen.. Mijn bloeddruk ging schommelen en ik had alleen maar harde buiken in de middag en avond. Nu ik voor de helft werk, heb ik helemaal geen last meer..
Ik werk tot nu toe nog fulltime en hoop dit tot aan mijn zwangerschapsverlof vol te houden. Maar ik merk wel dat het steeds zwaarder wordt, ik werk op kantoor en van lang zitten krijg ik rugpijn.
ik werk sinds vorige week 3 dgn van 9,5 uur ipv 45 dgn van 9,5 uur. Dit is zwaar maar gaat beter, net die ene dagextra rust is erg fijn, nog 3 wkn en dan verlof!
ik werk sinds 15 weken 4 ochtenden ipv 3,5 dag. Dit zijn 4 ochtenden van 9 tot 12. Ik werk in het voortgezet onderwijs en het komt neer op 3 lesuren per dag. Ik heb nl last van flauwvallen en veel harde buiken (40-50 per dag, 4e kindje). Ik voel me er wel een beetje schuldig om, werk er nl nog maar sinds augustus.