Leuk topic :-D Ik werk nu als verkoopster bij een Schlecker drogisterij. Heb er eerst 5 jaar als filiaalleidster gewerkt. Daarvoor werkte ik 3 jaar in een bloemenwinkel, ook erg leuk!
Erg handig he, vooral omdat de gemiddelde school tegenwoordig geen concierge meer kan betalen. Wij kunnen zelf een plank ophangen met een accuboormachine
Ik werk sinds 3 weken bij de kijkshop en het bevalt me erg goed. Heb voor die tijd in een supermarkt gewerkt. Maar vind dit leuker
Heb 5 jaar bij Xenos gewerkt, toen 1 jaar bij een supermarkt en ik werk nu bij "de Lampenier", een verlichtingswinkel met deco.
ik heb vroeger 5 jaar in een bakkerij gewerkt (van mijn 15de tot mijn 20ste). nu werk ik bij T-Mobile, 24 uur per week.
Haaay,hier nog een winkelmeisje! Ik heb nog niemand over een slager gehoord,werk nu al bijna 5 jaar bij een keurslager en daarvoor ook 6 jaar bij een andere slager,superleuk joh,en hele leuke collega's! Ben ik de enige hiero? Liefs...x
ik heb 4jaar bij kruidvat gewerkt en nu sinds ruim een jaar bij kwantum. totaal anders, maar ook super leuk. liefs doris