Verzorgende ig op een verpleeg afdeling. Ben aan het zoeken naar een leuke nieuwe job passende bij mijn management van zorg opleiding.
Ik ben vijf jaar lang begeleider van verstandelijk gehandicapte geweest zowel voor kinderen als voor volwassenen Op dit moment ben ik mij aan het omscholen en doe ik de BBL opleiding verpleegkunde, ik zit in mijn tweede jaar en werk in het ziekenhuis.
ik werk als Flexer voor een groote gehandicapte organisatie. ik kom op verschillende woningen en kdv/ac met alle leeftijden nah/geestelijkbeperkt/lichamelijkbeperkt meervoudig beperkt en zo kan ik nog wel ff door gaan;
ik werk als verzorgende IG met functie persoonlijk begeleider van 7 clienten in een psychogeriatrischhuis. Alles is gesloten dus alles loopt heel de dag rond door heel het gebouw.
Bedoel je psychiatrie of ben jij weer iemand die verstandelijke beperking en mensen met een psychiatrisch probleem verward?? Zo lijkt het nl Staat slordig als je in de gehandicaptenzorg werkzaam bent
Hier ook werkzaam in de gehandicaptenzorg als woonbegeleidster. Met mensen met een licht verstandelijke beperking, gedragsstoornis, psychiatrische problemen (op achtergrond) en soms agressief gedrag.
Verzorgende ig op een zorgboerderij / dagbehandeling voor dementerenden waarbij wij ook een stukje thuiszorg en ondersteunende begeleiding geven bij mensen thuis ter ondersteuning van familie.
Ik ben dienstverlenercoordinator bij mensen met een verstandelijke beperking, variërend van lvg, emb en psychiatrische problematiek als borderline.
Niet nodig al die functies zijn nodig!!! Juist de uitvoerende functies ( anders heeft het management ook niks te managen hè )
Maatschappelijk werker die werkt met jongeren (vaak met een handicap of een laag verstandelijke niveau) die geïntegreerd worden in de samenleving.
Op dit moment even niet, maar ben psychiatrisch verpleegkundige / groepsleider geweest in een tbs-kliniek en kinderverpleegkundige in een academisch ziekenhuis...