Verzorgende in een verzorgingshuis. Ben aan het rondkijken om eens iets aan mn "carriere" te doen maar helaas zijn de eisen van de opleidingen in de omgeving aangescherpt. Ik heb de verouderde opleiding gedaan en mis het stukje IG om "sneller" op hoger nivo te komen.... Als ik verder wil moet ik de hele opleiding doen (eerst verzorgende IG) en weer beginnen met billen wassen en bedden opmaken... tja, dit doe ik al 13 jaar! Binnenkort mn functioneringsgesprek dus ik hoop dat ze iets interessants aan kunnen bieden.
Psychiatrisch verpleegkundige op een dagbehandelcentrum. Helaas eindig, onze regering wil er niet langer geld in stoppen dus is de kans groot dat we binnenkort gaan sluiten :x Onbegrijpelijk!
ik werk als woonbegeleidster met mensen met een verstandelijke beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag in het begin werkte ik met laag niveau, nu midden tot vrij hoog niveau vind ik toch leuker! heerlijk in discussie en ze hebben soms flink weerwoord! prachtig!
Ik ben ambulant woonbegeleider voor mensen met autisme en aanverwante stoornissen. Echt een hele leuke en gevarieerde baan!!
Welke opleiding is afhankelijk van welke richting je in de zorg wil doen. Voor in een verzorgingstehuis, thuiszorg heb je meer aan verzorgende ig of verpleegkundige opleiding. Voor activiteitenbegeleidster een activiteitenopleiding en jeugdzorg meer pedagogische opleiding. Gehandicaptenzorg kan verschillende opleidingen.
Ik werk als begeleidster bij 2 woonvormen voor licht verstandelijk beperkte jongeren, met gedrags en of psychiatrische problematieken. Wij zijn een trainingstraject voor zelfstandigheid. Maar krijgen echter ook vaak crisis opvang binnen.
Ik werk als verpleegkundige in de gehandicaptenzorg. Hiervoor gewerkt op een pgafdeling waar ik naast het werk op de afdeling ook over 8 afdelingen verantwoordelijke diensten draaide in het weekend/avond/nacht. I.v.m. reistijd/trouwen/kindjes daar gestopt, maar mis het nog steeds wel...
Ook ik ben werkzaam in de zorg. Werk momenteel als persoonlijk begeleider voor volwassenen met gedragsproblematiek en verslaving (alcohol en/of drugs). Hiernaast ben ik nog 4 uur per week werkzaam als ambulant begeleider in een gezin met 2 kinderen met gedrags en psychiatrische problematiek. Ik vind het geweldig, ga met plezier naar me werk!
Nachtdienstmedewerkster in de meervoudig complex gehandicapte zorg: Het zorg dragen voor de 46 clienten in een appartementencomplex. Savonds een paar clienten op bed leggen. Snachts wisselligging geven. Med uitzetten en controleren. Bellen lopen (roepbellen, epi-matrasbellen, gewone bellen enz) Dementerende clienten opvangen en terug begeleiden naar hun kamer Smorgens mensen wassen en aankleden uitbed halen. Wasjes draaien Brood smeren Rolstoelen poetsen
ik werk op een kinderdienstencentrum ( voor verstandelijk gehandicapte kinderen van ongeveer 2 tot 17 jr) mijn functie is senior begeleider Opleiding was HBO-SPH
Ben praktijkondersteuner en doktersassistente. In het eerste werk ik fulltime. Doktersassistente doe ik al een aantal jaar niet meer. Mijn gebieden zijn diabetes, COPD en cardiovasculair.