Volgens mij staat die van mij er nog niet bij. Ik werk als jeugdbeschermer/(gezins)voogd op het snijvlak van jeugdzorg en gehandicaptenzorg. Ik heb HBO Maatschappelijk werk en Dienstverlening gestudeerd.
Ik ben orthoptist. Ik werk op de oogpoli en heb 2 dagen mijn eigen spreekuur met voornamelijk kinderen en 1 dag doe ik spreekuurondersteuning voor de oogartsen
Werk als begeleidster op een groep met 18 verstandelijk en lichamelijk gehandicapte ouderen. (tussen de 55-84 jaar) Begint me lichamelijk nu wel zwaar te worden en ben benieuwd of ik het nog 2,5 maand vol ga houden.
Ik werk niet echt in de zorg, maar ik draag wel bij . Ik zit in de paramedische gedeelte: Apothekersassistente...
Ik werk als leerling verzorgende IG ér op een PG afdeling en vind het ontzettend mooi werk! elke keer als ik werken moet ga ik er met plezier naar toe, en vind het met 1 woord geweldig dus misch hierna nog de opleiding Verpleegkundige doen... maar eerst dit maar afronden haha.
Ik werk op een kleinschalige woonvorm voor jongeren met een stoornis in het autisme spectrum. Geweldig werk! Maar mijn droombaan is orthopedagoog. Daar wil ik nog voor gaan studeren.
Zou je denken idd..... Ik heb verzorgende ig gestudeerd alleen nooit in gewerkt. Nu na het volledig herstelt zijn van een ongeval wil ik graag weer iets doen in de zorg. Natuurlijk niet gelijk als verzorgende dat snap ik dan wel... Maar dan was de optie helpende. Geen vacature bij de grote organistatie hier waar ik woon.....alleen oproepbasis en daar was het erg rustig nu. Had gedacht dat ze idd veel personeel nodig hadden maar dus niet.
ik ben medisch secretaresse. Momenteel doe ik werkervaring op in een ziekenhuis op de afdeling Orthopedie en Chirurgie. Het is echt mijn ding!!
Psychiatrisch verpleegkundige op een gesloten opname afdeling van een GGZ instelling. (leeftijd 18 tot 60 jaar)