Ik werk ook in de zorg en werk onregelmatig (psychiatrie). dag- avond- slaap- en weekenddiensten. Ik moet er niet aan denken om 3 hele dagen overdag te werken. Ik heb nu meer het idee dat ik Jasmijn meer zie. Ik zit gemiddeld in de maand aan 50uur opvang. Valt nog wel mee volgens mij. Verder is mijn man de weekenden altijd thuis. En ik ben altijd de vrijdag vrij. Daarnaast heb ik ook een leuke baan, waardoor ik voolopig nog wel wil blijven werken :-D
Jep hier nog 1. Ik ben politieagente en werk dus erg onregelmatig. Vaak 5 nachtdiensten achter elkaar, 2 dagen vrij en dan weer ochtend, nacht en/of middagdiensten. Vaak ook in de weekenden en met feestdagen. Kan ook opgeroepen worden, maargoed dat weet je vantevoren! Deze maand heb ik 14 nachtdiensten 4 middagdiensten en 2 ochtenddiensten, best druk dus. Ik werk 52 uur per week dus veel vrije tijd is der nu niet!
Ik werk in de zorg en heb dus ook heel veel verschillende diensten, ik werk voorlopig alleen maar even de ochtende. ( wanneer ik bevallen ben ) Maar meis als je het zo zat ben moet je denk echt gaan kijken voor een andere baan. Ik ben b.v niet het werk en of de tijden zat maar de afstand ik heb geen zin meer om zolang in de files te staan dus ik ben ook mijn horizon aan het verbreden. Succes!
Ik herken het! Ik zit zelf in de muziek, en als alllllle andere mensen vrij hebben, kerst vieren, feesten of wat dan ook, moet ik werken En daar gaan dan weken van heftige repetities aan vooraf om de laatste puntjes nog op de i te zetten waardoor je zelf nauwelijks voorbereidingen kan treffen. Kerst 2006 heb ik niet eens tijd gehad om cadeautjes te kopen De werktijden zijn ook altijd anders, je moet veel reizen, enzovoort. Een voordeel is dat ik sommige periodes heel veel thuis ben, maar andere periodes praktisch niet. Ik zie dan ook mijn man nauwelijks. Omdat we dit jaar ons (1ste) kindje krijgen hebben we er dan ook voor gekozen dat ik er gewoon even tussenuit knijp! Een jaar lang effe niks! We missen dan wel veel inkomen, maar ik ben liever thuis en geef aandacht aan mijn nieuwe gezinnetje, dan dat ik wat meer te besteden heb maar soms weken achter elkaar praktisch niet thuis ben. Dat zie ik niet zitten met een baby en een man die wisselende diensten draait. Ik doe nu nog wel wat, maar voornamelijk achter de schermen, en niet meer 3 of 4 projecten tegenlijkertijd. Helemaal stoppen met muziek kan ik niet, maar ik hou het echt op een laag pitje. Dit is een heel bewuste keuze geweest puur vanwege de stress die het met zich meebrengt en het onregelmatige. Mijn gezin gaat gewoon even voor.