Hoi, Mijn vriend (inmiddels aanstaande ) en ik willen onze ouders en beste vrienden op een leuke manier laten weten dat we gaan trouwen. Omdat iedereen (inclusief ikzelf tot gisterenavond, dus grote verrassing hahaha) er vanuit gaat dat wij niet meer gaan trouwen, wilden we het op een speciale manier vertellen. Hebben jullie nog leuke ideeën? Groetjes van Hamtaro P.S. Oh ja, wij hebben nog geen datum, dus ik kan helaas niets doen omtrent een datum.
die tekst op een roos hihi.. Maar hebben jullie kinderen? Misschien zo`n leuk t-shirt... Of een gebakje met de tekst wij gaan trouwen...
van harte gefeliciteerd!!! Ik had onze dochter een t shirt aangetrokken: papa, wil je met mama trouwen?? Die hebben we haar ook aangedaan toen we het de rest gingen vertellen.
Cindy en Tulip, Bedankt voor jullie reacties! Gebak en T-shirt zijn beiden leuke ideeën. Ik zal eens nadenken over een tekst of plaatje wat ik erop zou kunnen maken. Mochten er nog meer leuke ideeën zijn, dan hoor ik die ook graag. groetjes van Hamtaro