Iemand bekend met het 2 dagen dieet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Myo, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Weet iemand hier meer vanaf?

Bijvoorbeeld:
    In de intro van het boek (iBook store) staat dat het 2 achtereenvolgende dagen moeten zijn. Maar via Google lees ik overal, dat het juist NIET 2 dagen achter elkaar mag. Weet iemand wat nu juist is en op welk principe dit dan gebaseerd is?

Is het te doen, om op 1 dag slechts 500 Kcal te eten? En wat eet je dan zoal?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Als je tegen een knorrige maag kunt, is het prima te doen! Want aan de 500 kcal zit je zo - tenzij je een konijn bent en groentes aanbid.

En ik heb het ook enkele dagen achter elkaar gedaan - het werkt op zich wel als je je dagelijkse bezigheden doet - je verbrand meer, maar je lichaam gaat ook op spaarstand staan. Op het moment dat je weer normaal gaat eten, zal het geneigd zijn om extra op te slaan. Dus ik denk niet dat je dat effect wil hebben.

3. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ik ben wel een beetje een konijntje haha. Groente lust ik wel graag.

Dus dan zou het beter zijn, om niet 2 dagen achter elkaar te vasten. Om zo min mogelijk in de spaarstand te komen. Bedoel je dat?

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik denk dat je het best met een diëtist kunt kijken naar je voedingspatroon en daarbij je levenswijze aanpassen zodat er 'gewoon' meer verbrand wordt, dan dat er in gaat. Diëten werken zolang je dieet. Wanneer je weer terug naar af gaat, komt het er zo weer bij. Met een combinatie van gezond/voldoende eten en bewegen, bereik je streefgewicht weliswaar wat langzamer, maar is het waarschijnlijk wel blijvend.

5. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik ga over 2 weken crash diëten met t ziekenhuis dieet. Moet even overtollige kilo's kwijt en daarna creëren langzaam opbouwen

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn moeder doet om en om geloof ik. De ene dag heel mager en weinig Kcal en de andere dag 'gewoon' en let ze niet echt op. Ze vindt het goed vol te houden en valt ook af.

Deel Deze Pagina