Wat voel ik me een super mama zeg! Zaterdagochtend geveld door buikgriep. Manlief ook! Toch heb ik gewoon voor de kids gezorgd,honden uitgelaten en mijn man verzorgd. Ik ben sinds gisterochtend weer beter en man nog steeds niet. Dochter werd vanacht kei ziek en ik sta nog steeds sterk, heb mn huis gepoetst en zorg voor alle zieke zieltjes hier in huis en zorg tussendoor voor de baby en de dieren. Vind mezelf toch wel een beetje een supermama hoor. Moest het ff kwijt (aangezien hier thuis iedereen op apengapen ligt)
goed bezuuugg!! Denk dat we allemaal supermamma's zijn (en moeten zijn ook!) Sommige doen het helemaal alleen en andere hebben een partner die gewoon "mannelijk" is (even netjes houdend) Wij hebben gister de hele dag geshopt en terwijl ik in de nacht amper slaap ivm mijn hoogzwangere buik, deze ook de hele dag meegesleept heb en het met bekkeninstabiliteit toch mooi volgehouden heb de hele dag, ging ik er vanmorgen toch vroeg uit om de mauwende kat naar buiten te laten, de roepende peuter uit zn bedje te halen en het huis aan kant te maken (waar we gister de puf niet meer voor hadden). Manlief lag lekker in zn bedje (want die was naar eigenzeggen zooo kapot van gister) haha het is niet voor niets het zwakke geslacht he hahahahahaha TOPVROUWEN zijn wij!
Ik ook! Manlief is het hele weekend in Engeland. Hij is vrijdagmorgen om 4 uur vertrokken en zoals het er nu uitziet is hij er vanavond na kinderbedtijd weer of nog net op tijd om een kusje te geven. Ik doe hele weekend alles alleen! Vanaf morgen mag hij weer volop meedraaien want ik ben sinds vorige week weer aan het werk na mijn verlof en vakantie.
Wat super goed van je! dan mag je je best even bedenken dat je het toch maar even gedaan hebt! en als straks ze allemaal weer beter zijn.. gaan ze dan jou lekker verwennen