welke dingen vergeet jij (zo goed als) altijd?

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik drink graag koffie maar elke dag heb ik wel 1 of 2 koude of bijna koude koffies omdat ik vergeet dat ik koffie gemaakt heb

wat ik ook altijd vergeet is boter kopen voor te koken waardoor het vaak gebeurt dat ik wil koken maar de boter op is, dan ga ik naar de ah en dan denk ik nog "de boter niet vergeten" ik kom met vanalles thuis maar niet met de boter en smeerboter in de pan werkt niet ben ik al achtergekomen :p

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

brood uit de diepvries te halen zodat ik altijd alles snel ontdooid moet zien te krijgen.

de vaatwasser aan te zetten voor ik naar bed ga

als ik snachts beneden ben geweest en ik weer naar boven ga het alarm aan te zetten

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Als ik de supermarkt binnenloop MET lijstje vergeet ik soms nog dingen die erop staan..;)
    Of als ik dingen heb die ik niet moet vergeten, ik al vergeten ben als ik er ben... Wat doe ik hier ook alweer.. :):)

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik vergeet bijna altijd vlees uit de vriezer te halen voor de volgende dag. Elke keer neem ik me om dat de avond ervoor te doen, maar op de een of andere manier lukt het me maar niet om dat in het systeem te krijgen. Verder ben ik net een wandelende kalender en onthoud ik bijna alles. (ook dingen van anderen, wat eigenlijk weer niet nodig is natuurlijk)

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Mn lijstje naar de supermarkt ;) Zet het tegenwoordig maar in mn telfoon, die vergeetik namelijk niet zo snel :p

6. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Plassen voordat ik naar bed ga resultaat: vier uur snachts heel nodig moeten plassen!

Slaapkamerdeur dichthouden resultaat: katten in de slaapkamer grrr

Verwarming lager zetten als ik naar bed ga.

Sleutels van me fiets dan moet ik dus weer zeven trappen omhoog.
    Vuilniszak optijd eruit halen dus een overvolle vuilniszak
    Wc papier vergeet ik 9 van de 10 X
    Bellen naar bepaalde bedrijven dat stel ik elke keer uit en als ik dan denk nu ga ik bellen vergeet ik het spontaan weer..

En nog veel meer ik ben de laatste tijd zoiezo heel erg vergeetachtig maar nu mag het even haha.

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    met stip op nr 1:

bed opniuew opmaken..en daar pas achter komen wanneer je doodmoe wilt slapen! grrr hahaha
    (heb het dan smorgens afgehaald en kamer lekker laten luchten, dus ook nog es ijskoud savonds)

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Dat heb ik ook altijd!!

En als ik thee wil zetten voor de kinderen, dan zet ik de waterkoker aan en een half uur later wordt me dan gevraagd waar de thee blijft. Soms is het zo erg dat ik hem dan nog een keer aanzet en weer vergeet thee te maken.

9. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    Wc papier.
    Olijfolie
    Verwarming lager zetten als ik ga slapen.
    Soms vergeet ik per ongeluk de wekker te zetten dat is toch wel het ergste.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vit D

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oja, hier ook zo vaak... :( Heel irritant!
    En wat ik vaak vergeet: was uit de machine halen en ophangen, als ik een was gedraaid heb. Dan zit dat rustig 2 dagen in de wasmachine, als het hier een beetje hectisch is, en als ik er dan achter kom, doe ik eerst maar een spoelbeurt en soms vergeet ik dat dan ook weer en moet ik 2 dagen later nog maar eens spoelen, om te voorkomen dat ik een stinkende was aan de lijn kan hangen... Zucht...

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

mijn mobiel in de oplader te doen, dus wanneer ik moet bellen, mijn wekker moet zetten (doe ik met gsm) of als ik de deur uit ga dat 9 van de 10 keer eerst dat ding opgeladen moet worden.

13. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Hier hetzelfde!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mn fiets binnen zetten.... kijk net naar buiten en zie weer doodleuk mn fiets in de sneeuw staan met fietsstoeltjes en al. kan dus weer de bekleding van de zitjes gaan wassen :p

container naar binnen halen... ehh nu ik t er over heb, zo maar ff de papier container weer ophalen ;)

mag ik ook 1 van hubby erin gooien? die vergeet áltijd sokken bij de kids aan te doen. als ik later beneden kom dan hebben ze altijd van die steenkoude voetjes, zo zielig. ok stiekem 2 puntjes, hij vergeet ook áltijd kachel aan te doen. dus als ik beneden kom op mn uitslaap dagje dan is t nog vrolijk 17graden....

15. Verox

Verox Niet meer actief

Een timer te zitten nadat mijn partner iets in de oven heeft gestopt :p

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verjaardagskaartjes.... daar denk ik altijd heel trouw een week na de verjaardag aan.... en voor mijn zwangerschap was ik er best stipt in... maar dat is helaas niet meer goed gekomen....

17. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ojaaaaa ik ook:):)

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  19. Within

Within Niet meer actief

Vlees op tijd uit de vriezer halen; check!
    Thee opzetten en vergeten; check!
    De thee vervolgens koud laten worden; check!
    Afspraken die niet op het bord staan; check!
    Medicijnen; check! (Manlief zet er maar z'n alarm voor..)
    OV chipkaart/oordopjes telefoon; check!
    Wasmachine die gedraaid heeft; check!

Ik ben een enorme chaoot volgens mij :p

20. Delta

Delta Niet meer actief

Niks.. Heb ocs, dus controlfreak haha, oké das niet grappig.
    Vergat ik maar eens wat!

Deel Deze Pagina