Bij de vorige negen maand lang in de tuin gewerkt, ook spitten en toch twee weken overtijd gegaan. Bij deze nu bijna acht maand zwanger en nog druk bezig in de tuin. Ook fietsen doe ik tot de laatste dag.
tijdens mijn zwangerschap ook niet in de tuin gewerkt maar wil je het echt gewoon handschoenen aan en uitkijken met handen in je ogen of mond dus ook goed wassen erna. spitten kan volgens mij verder geen kwaad hoor. je lichaam geeft wel aan als het teveel is
Waar haal je de energie vandaan?? Ik ben 8 weken en kan alleen maar denken aan slapen, slapen, slapen, slapen....mijn tuin is dus ook een puinhoop..
Inderdaad nou je het zegt, ben niet zo moe. Bij de vorige twee wel. Wel erg misselijk, maar door te werken en bezig te zijn, vergeet ik het een beetje. De frisse buitenlucht is ook wel heeeerlijk. Ik MOET wat doen anders wordt ik gek van dat weeige gevoel. Mijn vriend zegt steeds: ga toch even liggen als je je niet lekker voelt. Maar dan draait de hele slaapkamer en mijn maag
Wat een onzin zeg. aan toxoplasmose ga je echt niet dood hoor. het is alleen gevaarlijk voor mensen die ernstig ziek zijn zoals AIDS patienten. als je zwanger bent moet je wat beter uitkijken omdat het evt. voor afwijkingen kan zorgen bij het ongeboren kind. maar dan nog is goed handen wassen genoeg om dit te voorkomen.
Ik doe ook gewoon alles nog, en ben ook nog lekker in de tuin bezig enz. al begint mijn buik nu al aardig in de weg te zitten, en het word ook steeds zwaarder Dus doe nu alles wat rustiger aan, en las wat meer rustpauzes in En ik heb handschoenen aan als ik de kattenbakken, konijnenkooi en kippenhok doe