avond misselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door winnietje, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnietje

winnietje Niet meer actief

Heey meiden,

Ik heb even een vraagje. Ik moet maandag officieel ongesteld worden. Nu heb ik al een aantal last van misselijkheid. Het gekke is dat ik overdag nergens last van hebt. Alleen in de avond. Zo tegen 21.00uur begint het. Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben omdat ik verder geen klachtjes heb, Ik vroeg mij alleen af of andere zwangere meiden dit herkennen

2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik heb wel last van avondmisselijkheid, maar dan gelijk vanaf het avondeten of zelfs net daarvoor..

Heb je niet last van de darmen? Dan begint het vaak wat later op de avond. Als je te vol zit zeg maar..

Gr.
    Carlien

3. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Heeyheey,

Ik was ook wel eens wat misselijk 's avonds, werd ik 'gewoon' ongesteld. Nu ben ik echt met vlagen behoorlijk misselijk, is voor mij wel anders...

4. Storm

Storm Niet meer actief

Jep, ik had het ook het begin van deze zwangerschap. Niet dat ik hondsberoerd was maar toch elke avond tegen 22-en kwam het opzetten en lag ik aldoor met een misselijk gevoel op bed. Als ik dan maar 1 keer sliep was het ook goed. Dit duurde bij mij tot een week of 14.

5. winnietje

winnietje Niet meer actief

Meiden bedankt. Hadden jullie verder nog klachten naast jullie misselijkheid dan? Ik namelijk verder niet. Van mijn darmen kan niks op aan. Heb namelijk spatische darmen dus dat wisseld heel erg.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik alleen zere boobies. Die heb ik nu met vlagen maar dan meer een drukkend gevoel bovenop en niet constant of elke dag

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Dat ik zwanger was kon ik zien aan mijn handen, normaal helemaal vol eczeem en allemaal scheuren (kloven) en nu helemaal schoon:D Wat dat betreft zou ik altijd wel zwanger willen zijn!:p Mijn hoofdpijn die ik normaal 1 of 2 dagen voor mijn menstruatie kreeg bleef weg.. En ik ben tot 10 weken echt verschrikkelijk moe geweest..

Ik heb zelf ook spastische darmen en als ik later op de avond ziek wordt en dat een paar dagen is dat meestal een teken dat ik verstopt zit;)

En dit is ook andere misselijkheid, continu zo'n kokhals gevoel, zo'n gevoel alsof je continu een vinger achter in je keel hebt.. En wat ook wel belangrijk is, normaal laat je het wel om wat te eten, maar nu helpt dat juist. Echt raar vindt ik dat..

Hoop dat je zwanger bent, maar ik heb anderhalf jaar elke ronde wel kwaaltjes gehad.. Maar toen ik zwanger was, was ik echt verbaasd dat ie positief was, want ik had elke ronde dat mijn lichaam me voor de gek hield..

Gr.;)
    Carlien

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik had het dit keer voor mijn NOD. Vooral als ik na het avondeten niks meer at en dan om een uur of 11 in bed lag. Dan werd ik misselijk... Dat is nu niet meer trouwens gelukkig, nu is het over de hele dag als ik niet heb gegeten. Maar das meer een overdreven hongergevoel. Ik ben niet echt misselijk, alleen met vlagen. De drie keren dat ik tot nu toe heb moeten kokhalsen was als er iemand met een TE sterk vies luchtje voorbij liep. (lekker aardig ja, maar kan er weinig aan doen ;))

8. Chai

Chai Niet meer actief

Ik was ook vooral na de namiddag misselijk tot diep in de nacht, niks ochtend misselijkheid hier hoor. :)
    Ik hoop voor je dat het raak is!

9. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ik was ziek toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Ook met overgeven, begon ook 's avonds. Toen ik weer beter was bleef ik last houden van niet lekker kunnen eten. Geen zin in lekkere dingen etc. Later bleek ik dus zwanger!!

10. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    ik heb het tegen het einde van de middag begint rond 5uur half 6 ongeveer en heb dan ook totaal geen zin in warm eten.
    nognet niet zo erg dat ik moet overgeven maar wel heel irritant aanwezig, verder heb ik helemaal nergens last echt nergens van.
    het is dat ik donderdag een goeie echo heb gehad anders geloofde ik helemaal niet zwanger te zijn.
    dit is mn 3e zwangerschap maar voel me helemaal niet zwanger.

11. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Hier precies zo, 's ochtends voel ik me op mijn best en aan het einde van de middag/begin van de avond voel ik me op mijn beroerdst...
    Spannend hoor, succes!

Deel Deze Pagina