wie wil er even een blik werpen op mijn kaartje? (zie handtekening) voor me gevoel is was het deze ronde niet raak, maar je weet maar nooit. heb geen klachten behalve dat mijn boobies op ploffen staan. voelen echt aan of ze elk moment kunnen knappen.
vind het er nog niet zo slecht uitzien. Als je temp morgen nog verder stijgt, zou ik er een testje aan wagen (KV 2v5). Spannend, succes en hoop dat het raak is voor je!
verder nog iemand die er iets zinnigs (of onzinnigs ) over kan zeggen? was trouwens vanmorgen echt kotsmisselijk
vanmorgen negatief getest. heb nog 2 dagen maar denk dat we voor ronde 3 gaan. temp was vanmorgen ook weer gezakt.
he meis, dat vind ik k*t voor je. Helaas kun je eigenlijk ook niks aan een kaartje aflezen tot je zeker weet dat je zwanger bent of niet. De temp kan zelfs pas zakken als je al een dag ongi bent dus.....Maar voordeel is wel dat je je eigen lichaam heel goed leert kennen zo en vanzelf de aparte dingen gaat zien en herkennen. Ik hoop dat het allemaal niet meer nodig is en dat je volgende maand zwanger mag worden. Succes!!!
ja ik weet t maar ja, wachten duurt soms zo lang! en zeker met die lange cyclussen van mij. maar lief berichtje van je