hallo Was vanmorgen om 5.45 uur wakker heb toch getempt 36.7. Ben vervolgens weer in slaap gevallen tot 06.55 uur weer getempt 37.0, ben daarna gaan plassen. Normaal temp ik altijd rond 07.00 uur. Wat zouden jullie invullen?
Mag ik dan vragen waarom jullie de eerste temp aanhouden? Zoals ik het lees is ze bij de eerste meting niet uit bed geweest maar gelijk gaan verder slapen. De 2e meting zat 5 minuten voor haar normale tijd... Ik wordt ook wel eens een keer 's nachts wakker en ga weer rustig verder slapen. Ben dus wel benieuwd waarom jullie toch de eerste tijd zouden aanhouden?
37 graden, als je eerder niet uit bed geweest bent, maar je alleen omgedraaid hebt. Dan kun je namelijk amper tempstijging hebben door bewegen. Ik doe dat ook altijd en klopt best aardig hoor.
dank voor het reageren. Zal gewoon moeten afwachten wat de temp morgen zal doen. Baal best wel dat ik de 1e keer getemp heb.....37.0 staat gewoon mooier op mn kaartje
Nou als ik jouw kaartje zie, weet ik wel zeker dat het 37 moet zijn en volgens mij heb jij al een driestapskaartje, dus ben ik heeeeeeel benieuwd naar de uitkomst! Tenzij je ei toch op cd 22 was. Maar als je ei klopt, is dit een heel mooi kaartje!
Ben sinds kort ook begonnen met temperatuurlijstjes, maar zie er nog niet echt een lijn in. Heb er speciaal een (nieuwe) thermometer voor gekocht, maar denk dat een oorthermometer niet zo duidelijk zijn. Als ik de thermometer iets anders vasthoud heb ik een andere waarde. Wat vinden jullie, moet ik een andere thermometer halen?
Ik zweer bij 2-decimalen thermometer en vaginaal tempen Rectaal schijnt het allerbest te zijn, maar als je dat niet fijn vindt is vaginaal ook prima
@ MayD bedankt voor deze info en ook voor het tonen van je "FF kaart". Vind dat best interessant, dus wilde me daar ook aanmelden, maar dat lukt niet. Zou misschien iemand die een account bij FertilityFriend.com mij kunnen uitnodigen?? Alvast bedankt
Ik had een beetje dezelfde vraag. Temp normaal om 7 uur, was om half7 al wakker en getempt: 36,8. Beetje verder gedoezeld (gewoon in bed gebleven maar niet meer diep geslapen) en om 7uur 36,9 getempt.. Ook die laatste aanhouden? Wat is belangrijker: precies dezelfde tijd aanhouden, of als je METEEN wakker bent?
bij mij bleek toch de eerst temp te kloppen, die zou ik dan ook aanhouden. Qua tijd maakt het niet zo veel uit.
Ik neem altijd de eerstgemeten temp, aangezien dat eigenlijk je enige echte basistemp is... zolang er maar minimaal 3 uur vaste slaap aan vooraf is gegaan
Bedankt!! Heb m'n temp lijst ingevuld en een link in mijn handtekeningen gezet Hoop dat dit gelukt is